stycznia 18, 2017

Baza pod makijaż neutralizująca zaczerwienienia - Bell HYPOAllergenic

Z zaczerwienieniami na twarzy, walczyłam już od jakiegoś czasu.

Sposób, aby szybko się z nimi rozprawić, okazał się banalnie prosty.

Będąc ostatnio w rossmanie, w moje ręce, wpadła baza pod makijaż z bell.

Jestem zwolenniczką produktów, tej właśnie marki.
Bardzo polubiły się one z moją skórą.



Co mówi o niej producent?
Ukrywa naczynka, niedoskonałości cery, przebarwienia. Nawilża i optycznie wygładza skórę sprawiając, że wygląda ona zdrowo i naturalnie. Przedłuża trwałość makijażu. Nie zawiera substancji zapachowych, alkoholu, beztłuszczowa. Przebadana pod kontrolą lekarza dermatologa. Odpowiednia dla osób o cerze wrażliwej oraz skłonnej do podrażnień.

On to naprawdę, wszystko robi...




Ma bardzo lekką konsystencje.
Łatwo i równomiernie się rozprowadza.
Idealnie łączy się z moją twarzą.

Makijaż bez problemu, utrzymuje się cały dzień.

Dla mnie, ogromnym plusem jest opakowanie z pompką, co ułatwia korzystanie z produktu.
Dzięki temu, z opakowania wychodzi odpowiednia ilość produktu.



A jak wygląda sprawa z ceną?
W rossmanie dostać go można za 24.69 zł.


Nasza twarz, wygląda bardzo naturalnie, a co najważniejsze, pozbawiona jest zaczerwienień.
Z czystym sumieniem, polecam Wam ten kosmetyk. :)

Pozdrawiam
Optymistkaa

28 komentarzy:

  1. Osobiście nie mam problemu z zaczerwienieniami, albo bardzo lubię wszelkie bio, organic, czy hipoalergiczne kosmetyki. Szczególnie odkąd w ciąży jestem i stan mojej cery i jej tolerancja na różne produkty znacznie się zmieniła.
    Może sobie spróbuję inny kosmetyk tej marki, taki dostosowany do moich potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię markę Bell i serdecznie polecam. :)
      Mają naprawdę świetne kosmetyki, w rozsądnych cenach. :)

      Usuń
  2. Nie używałam tej bazy. Nie mam co prawda dużego problemu z zaczerwieniami, ale wiadomo- do idealnej cery mi daleko i myślę, że produkt mógłby mi pomóc :) chyba zapatrzę się w niego dzisiaj ;)
    pozdrawiam :)
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo pomógł na zaczerwienienia.
      Świetny produkt za rozsądną cenę, warty uwagi. :)

      Usuń
  3. Nie używałam nigdy bazy pod makijaż, ale myślę, że pora w końcu zacząć. Recenzja zachęcająca :) być może kupię kiedyś w przyszłości.

    Obserwuję kochana,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ten post! właśnie szukam czegoś na zaczerwienienia i zastanawiałam się nad tą bazą z Bell teraz wiem, że warto ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam wiele baz pod makijaż. Lecz redukującej zaczerwienienia nigdy. A nie ukrywam, mam zaczerwienienia na twarzy. Może warto spróbować? Kosmetyk zachęca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ta baza poradzi sobie z każdym zaczerwienieniem.
      Warta przetestowania, no i cena bardzo atrakcyjna. :)

      Usuń
  6. Własnie szukam bazy pod makijaż muszę kupić taką :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam bazy, ale może zacznę i kupię właśnie tę :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie miałam nigdy doczynienia z bazą, do momentu aż w moje ręce, nie wpadła właśnie ta. :)

      Usuń
  8. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie. :)
      Twój blog bardzo mi się podoba. ;)

      Usuń
  9. Oo, ciekawy produkt i cena też bardzo interesująca. Chyba przemyślę zakup tego właśnie produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba ta baza ponieważ sama mam takie problemy ze skóra. Na pewno wyprobuje. Super receznja ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie taki kosmetyk byłby zbędny , nie nakładam podkładu a jeśli już to bardzo rzadko .

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze takiej bazy nie próbowałam,ale moja siostra była z niej zadowolona. Zapraszam na rozdanie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do przetestowania.
      Mam nadzieję, że również będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  13. Czasami nie warto przepłacać, bo rynek oferuje nam wiele, równie dobrych produktów, za dużo niższą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  14. będę musiała wypróbować :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger