stycznia 13, 2017

Zrób to sam - metkowiec/sensorek.

Zabawka wszystkim doskonale znana.
W internecie możemy znaleść tego typu zabawki, bez większego problemu.
Cenowo są bardzo duże rozbieżności, ale po co przepłacać, skoro można taką zabawkę, zrobić samemu?


Chciałabym pokazać Wam efekty swojej pracy.
Nie jest to trudne.
Wystarczą tylko chęci, pomysł, chwila wolnego czasu, kawałek materiału i kilka rodzajów różnokolorowych tasiemek. :)

1.

2.

Może macie pomysł na dziecięcą zabawkę, którą można wykonać samemu w domu?

Chętnie wysłucham Waszych propozycji. :)

Buziaki. :*
Optymistka

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :) Aczkolwiek ja tego typu kocyk sensoryczny dostałam za darmo w paczce z BebiProgram. A co do zabawek do wykonania samemu, to planuję zrobić karuzelkę z kartami kontrastowymi z filcu dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z BebiProgram, otrzymałam okładkę na książeczkę zdrowia. :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł, moze kiedys to wypróbuje :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł ciekawy, być może wypróbuję.

    Zapraszam do zaobserwowania! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Początkowo myślałam, że jest to etui na telefon :) Ale pomysł bardzo ciekawy, podobne zabawki można robić np. z filcu :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm ja kiedyś robiłam maskotki z skarpety , jak dla mnie fajnie to wygląda , a przy wykonaniu jest masa śmiechu .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger