stycznia 24, 2017

Sto Lat ! - Urodzinowe myśli.

Jedna z urodzinowych kartek, które dostałam.
Aż się cieplej na sercu robi, z myślą że ktoś o Nas pamięta. :)


Kiedy ten czas tak szybko zleciał?

Rok temu, bawiłam się z moimi gośćmi, a teraz siedzę z moją córką, bawiąc się klockami.


Czas minął zdecydowanie za szybko.


Jakby to powiedziała moja siostra "świadomość że jestem o rok bliżej do śmierci, wystarczy".

A ja się cieszę, bo coś się kończy, żeby coś nowego mogło się rozpocząć.

Nowe doświadczenia, przede mną.

Złe wspomnienia, za mną.

Nie unikniemy tego, więc zamiast płakać nad swoim losem, powinniśmy przyjąć to na barki.



"Łap szczęście za ogon i duś jak cytrynę."

Tak właśnie zamierzam zrobić, w kolejnym roku swojego życia.
Mam jeszcze kilka innych postanowień na nadchodzący rok.
No to zaczynamy:
  • Cieszyć się z małych rzeczy.
  • Walczyć o swoje.
  • Walczyć ze swoimi słabościami.
  • Wyznaczać sobie nowe cele.
  • Nie dać się złym humorom.
  • Nie potykać się o własne nogi.
  • Nie oglądać się za siebie.
  • Zaczynać dzień z uśmiechem.
  • Zacząć akceptować siebie.
  • Zacząć dbać o siebie.
  • Korzystać z życia.
  • Spełniać swoje marzenia.
  • Postawić na spokój - wewnętrzne ukojenie, eliminacja stresujących sytuacji, oraz niepotrzebnych ludzi.
  • Być panią własnego życia.
Trzymajcie za mnie kciuki i życzcie mi powodzenia. :)

Buziaki :*
Optymistyczna 

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) kiedyś tak popularne a dziś coraz bardziej zapomniane niestety...
    Powodzenia w realizowaniu postanowień i sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ;)spóźnione Ale szczere fajnie jest dostać taka kartę a nie teraz przez Facebook ;) ale już tak jest pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Trzymam kciuki za postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy Bday !!!! I oby ci się wszystko spełniło

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto cieszyć się nawet najmniejszymi rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, piękna kartka ja już dawno żadnej nie dostałam. Życzę powodzenia w realizacji postanowień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger