marca 08, 2017

Dzień kobiet - Nasze malutkie święto.

Dziś Nasze święto, drogie Panie. :)
8 marca, to taka bardzo przyjemna data w kalendarzu.
To dobra okazja żeby Nas trochę porozpieszczać.

Dostajemy kwiaty, czekoladki, perfumy i inne drobiazgi.
Mały gest a jak cieszy. :)


Piękny, słoneczny i ciepły dzień dziś mamy!

Dzisiejszy dzień należy do Nas, może to dobra okazja aby zamknąć się w łazience i urządzić sobie długą kąpiel z bąbelkami, pomalować paznokcie czy poczytać dobrą książkę?

Ja mam właśnie taki plan na wieczór. :)
Aby spędzić go sama ze sobą.



Dostałam przepiękne róże - od męża oczywiście. :D


"Kobiety bez towarzystwa mężczyzn więdną, a mężczyźni bez kobiet głupieją." 

- Antoni Czechow 



Sama prawda. :)

A Wy jak spędzacie dzisiejszy dzień?

A tutaj specjalnie dla wszystkich Pań - TUTAJ
Piosenka, która idealnie oddaje dzisiejszy dzień :)



"Babę zesłał Bóg
Raz mu wyszedł taki cud.
Babę zesłał Bóg
Coś innego przecież mógł.Żeby dobrze zrobić wam ,Żeby dobrze zrobić wam.Babę zesłał Pan.Bóg też chłopem jest,Świadczy o tym jego gest.Bóg też chłopem jest.Tak jak swing i blues i jazz,Żeby z baby ciągle drwić.Żeby z baby ciągle drwić.Trzeba chłopem być.Bóg ci zesłał mnie Byś miał kogoś w noc i dzień.Bóg ci zesłał mnieI sie z tego tylko ciesz.Z woli nieba jestem tu.Z woli nieba jestem tu.Więc się do mnie módl."




Pozdrawiam i przesyłam buziaki dla wszystkich Kobiet!
Bądźcie zawsze silne, szczęśliwe i piękne !
Pamiętajcie, każda z Nas jest wyjątkowa. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger