marca 20, 2017

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to Ty !

Dziś pierwszy dzień kalendarzowej wiosny.


Od dziś za oknem będzie świeci słonko.
Wokoło robić się będzie zielono.

Lubię takie dni, nastrajają mnie pozytywnie do działania.
Humor od razu mam lepszy. :)
W takie piękne dni, uśmiech nie schodzi mi z twarzy. :)

Wraz z wiosną przychodzi nowa energia i więcej chęci do działania.

Zaczynajmy dzień z uśmiechem. :) 
Chodźmy w stronę kilku promieni, które radośnie mrugają, właśnie w Naszą stronę. 
To one wywołują uśmiech na naszej twarzy, kiedy mamy gorszy dzień. 
Są najlepszą witaminą "C". 
Napędzają Nas do działania. 
Najbardziej motywujące są wtedy gdy idą w parze z błękitnym niebem.

Możemy już schować zimowe kurtki, czapki szaliki i rękawiczki na dno szafy i przywitać się z trochę lżejszymi ubraniami. :)


Wszystko wskazuje na to, że zima już nie powróci. :)


Macie może jakieś postanowienia razem z nadchodzącą wiosną?

Ja mam ! 
Więcej się uśmiechać :) 
I zarażać optymizmem. :)

Jutro powraca słońce !

Buziaki :*

Optymistyczna

6 komentarzy:

  1. Już nie mogłam się tej wiosny doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna utęskniona! Nareszcie! Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wiosna, trochę ciepła i Słońca. Interesujący post. :D

    http://swiat-oczami-pietrka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już czekam na jesień, bo to jedyna pora roku, którą lubię :) Jeszcze tylko pół roku :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywnie nastawiający wpis. Wyczekiwałam tej wiosny już długi czas.
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy tak cieszą się z wiosny a ja same minusy widzę O_O
    Dawcy nerek, alergie, kocie miłości wieczorami za oknem, robaczki wracają, zaraz się alergie odezwą ._.
    Ale przyznaje, większa ilość słoneczka przed którym będę musiała się broni to może byc jakiś tam plus :P

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger