marca 17, 2017

Kobieta zmienną jest... :)

Kobieta jest zmienna jak pogoda.

Mówi: jest mi zimno, myśli: przytul mnie.

Nie, nie... My wcale nie jesteśmy skomplikowane.

To po prostu faceci, są nie domyślni. ;)


Uśmiecha się, a już za 3 minuty płacze i łzy ciekną po policzku, i bynajmniej nie są to łzy szczęścia...


Budzisz się rano i bynajmniej nie z uśmiechem na twarzy?


Znam to.

A co jest w tym wszystkim najzabawniejsze?
Mało kiedy znam powód mojego złego humoru. :D



Kilka moich sposobów na poprawę nastroju.
Tak naprawdę nie są to duże rzeczy, ale naprawdę cieszą. :)
  • Dobra kawa - wypita w równie dobrym towarzystwie, sprawdza się idealnie na poprawę złego samopoczucia. 
  • Czerwona szminka - jest to rzecz, dzięki której czuje się bardziej pewna siebie. Moja samoocena od razu skacze w górę. :)
  • Ulubiona piosenka - pod warunkiem, że jest ona pozytywna. Tylko takie wchodzą w grę. Oderwij się od monotonii. A może akurat jesteś sama? To dobra okazja, żeby się powygłupiać, zatańczyć z odkurzaczem czy zaśpiewać do dezodorantu. Przecież i tak nikt Cię nie widzi. :D
  • Kostka ulubionej czekolady - w moim przypadku jest to biała i bynajmniej nie kostka a cała tabliczka. Ale jeszcze będąc w trakcie jedzenia, zapominam o powodzie mojego złego humoru. :D A co najważniejsze, nie mam wyrzutów sumienia. :) 
  • Otocz się kolorami - kolorowe, piękne kwiaty, sprawią że rozpromienimy się na ich widok. Bo która kobieta nie lubi kwiatów? ;)
  • Wyjdź na świeże powietrze - spacer po parku? Czemu nie. :) Pooddychaj świeżym powietrzem. Złe samopoczucie od razu odejdzie w nie pamięć.

A jakie są Wasze sposoby, na rozprawienie się ze złym humorem?

Pozdrawiam :)
Optymistkaa.

4 komentarze:

  1. Ta opcja z czekoladą to zdecydowanie mój faworyt :) Dobrą kawą i czerwoną szminką też nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacer zawsze mi pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Czekolada jak najbardziej bez konkurencji ;p Zapraszam do siebie :)
    https://todoynadakarolina.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka jest lekiem na całe zło :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger