września 03, 2019

Ciśnieniomierz, czyli obowiązkowy produkt w naszym domu - 24medyczny.pl

Tematyka zdrowotna jest ostatnio bardzo częstym tematem przeze mnie poruszanym ale nie bez przyczyny.
Zdrowie jest jedną z najważniejszych rzeczy i dobrze abyśmy sobie to w porę uświadomili. 

Ciśnienie wydawało mi się odległym terminem mimo tego, że z tą chorobą mają styczność moi bliscy.
Odpuściłam sobie ten temat, aż do momentu, póki się sama z nim nie zetknęłam.

Ciśnienie powinnam monitorować na bieżąco, ponieważ to ono jest winowajcą moich zdrowotnych zawirowań. 
A wiadomo, że do pomiaru ciśnienia używa się ciśnieniomierza.
W poszukiwaniu odpowiedniego sprzętu natknęłam się na sklep medyczny 24medyczny.pl


Znajdziemy tam nie tylko ciśnieniomierze, termometry, inhalatory ale także wiele innych medycznych produktów.


Ciśnieniomierz to produkt, który każdy z nas powinien mieć u siebie w domu.

Ja zdecydowałam się na ciśnieniomierz automatyczny Omron M3 Comfort, który jest niezwykle wygodny w użyciu ale przede wszystkim jego pomiary są bardzo precyzyjne.Zależało mi na właśnie takim ciśnieniomierzu naramiennym.


W opakowaniu znajdziemy instrukcje, tabelkę do zapisywania pomiarów oraz pokrowiec na ciśnieniomierz. 
Posiada on 5-letnią gwarancję, co jest dla mnie bardzo istotną rzeczą. 



Podczas mierzenia ciśnienia skupiamy się na dwóch wartościach określających ciśnienie skurczowe oraz rozkurczowe.
Każda wartość, która znajduje się poza skalą określającą normę, powinna zostać skonsultowana z lekarzem.
Niżej pozostawiam Wam taką właśnie tabelę.
90/60 – 120/80 – jest to ciśnienie będące w normie
120/80 – 140/85 – ciśnienie prawidłowe wysokie
140/85 – 160/100 – łagodne nadciśnienie
160/100 – 180/150 – umiarkowane nadciśnienie
Powyżej 180/150 – ostre nadciśnienie



Sklep 24medyczny.pl ma w swoim asortymencie sprzęt medyczny oraz termometry, ciśnieniomierze, inhalator dla dziecka itd.
Wszystko to co kupimy w tym oto sklepie trafia do nas już na trzeci dzień od złożenia zamówienia.
Sklep online to wygoda dla nas, ponieważ nie musimy wychodzić z domu i bez względu na miejsce zamieszkania możemy mieć sprzęt najwyższej jakości i w 100% pewny.


Zadbajmy o siebie i swoje zdrowie.
Kiedy robiliście ostatnio badania?

Pięknego dnia! 🔆

2 komentarze:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger