kwietnia 23, 2019

Piękne i zdrowe włosy - il Salone Milano - kosmetyki pełne luksusu.

Miałam okazję bliżej poznać i nawet zaprzyjaźnić się z kosmetykami do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych firmy il Salone Milano.
Niestety, od pewnego czasu borykam się z problemem osłabionych włosów, ze skłonnością do wypadania. 

Il Salone Milano - to włoska marka, która proponuje Nam profesjonalne kosmetyki do włosów, które odżywiają, naprawiają i sprawiają, że włosy są zdrowsze i mocniejsze, bez wychodzenia z domu.


Zadbane włosy, to Nasz kobiecy atut.
Niestety, moje włosy od jakiegoś czasu nie chcą współpracować i potrzebowałam kosmetyków, które pozwolą mi w domowych warunkach zadbać o nie kompleksowo.

Po dwóch tygodniach, testowania kosmetyków czuje się jakbym wyszła od fryzjera.

Włosy odżyły, stały się lśniące, gładkie, nie plątają się a przede wszystkim są piękne i zdrowe, miękkie, mocne, fajnie się układają.



Szampon przeznaczony jest dla włosów bardzo zniszczonych oraz osłabionych.
Ma bardzo przyjemny, delikatny zapach, który mnie kupuje w całości. =)
Świetnie się pieni i wystarczy go naprawdę odrobinę.
Delikatnie myje oraz zapobiega osłabieniu włosów.
Sprawia, że włosy są mocne, lśniące i sprężyste.

Producent zostawił informację, że produkt należy nałożyć na wilgotne włosy, a następnie delikatnie wmasować i spłukać.




Profesjonalna odżywka dla bardzo zniszczonych i osłabionych włosów.
Producent pisze, żeby nałożyć odżywkę na wcześniej umyte już, wilgotne włosy, od nasady, aż po same końce i zostawić na 2/3 minuty. 
A następnie dokładnie spłukać.

Odżywka bardzo dobrze się rozprowadza.

Producent zaleca stosowanie tego produktu w duecie z szamponem - i tak też zrobiłam. =)

Włosy fajnie i bez trudu się rozczesują, nie puszą się, ani nie elektryzują.
Są odżywione i przyjemne w dotyku.

Produkty używałam regularnie, ponieważ moje włosy wymagają codziennego mycia.


Zarówno szampon jak i odżywka, to produkty bardzo wydajne, mają fajną konsystencje oraz przepiękny zapach.
W składzie, znajdziemy keratynę, która ma na celu, wzmocnić oraz naprawić włos od wewnątrz, aż po same końce.
Produkty są zamknięte w szczelnych butelkach o pojemności 500ml. 
Po dwóch tygodniach, codziennego stosowania, z butelek ubyło 1/5 kosmetyku.

Kosmetyki znajdziemy na półce w rossmannie, hebe oraz w super-pharm'ie.


Nie potrzeba filozofii, aby naprawić bardzo zniszczone włosy, wystarczy wybrać odpowiedni szampon oraz odżywkę.

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić te produkty, ponieważ u mnie zdały egzamin w stu procentach, chodź zadanie nie należało do najprostszych. =)

Znacie kosmetyki od Il Salone Milano?
Jakie są Wasze ulubione produkty do włosów?

Do następnego! =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger