września 25, 2018

Wyniki Konkursu - z modą i haftem w tle

Kochani, 16 września ruszył konkurs, który organizowałam wraz ze sklepem haft.sklep.pl.
Termin przysyłania konkursowych odpowiedzi upłynął dnia 23 września a to oznacza tylko jedno, że czas na podanie wyników. ツ



Zwycięzcą została: 


ZDROWA KOBIETA
Mój styl to uśmiech który zawsze z mojej twarzy emanuje a do pełni szczęścia koszulki z haftem potrzebuje .Przeleciał nad moją głową ptaszek a ja jestem dumna ,że koszulki z Haft Sklep do kreowania mego modowe wizerunku są produkcji Naszej.


Proszę o kontakt na mój  e-mail z danymi do wysyłki oraz z informacją o wybranej koszulce.

*Dane są niezbędne do przesłania nagrody, po wysłaniu Twoje dane adresowe zostają usunięte.


Bardzo dziękuje wszystkim, którzy wzięli udział. シ

Wszystkie Wasze komentarze były cudowne, więc wybierając zwycięzce, miałam nie mały orzech do zgryzienia.
Bądźcie ze mną dalej, jeszcze niejeden konkurs się tutaj pojawi. シ

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za wzięcie udziału oraz gratuluję zwycięzcy i czekam na kontakt ! ツ

Buziaki. ;*

2 komentarze:

  1. Gratulacje wygranej a tobie zorganizowania konkursu

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej! :)
    Z chęcią zerknę na stronkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger