kwietnia 20, 2017

Zakupy -49%/-55% ROSSMANN

Jak już pewnie Wszyscy wiedzą od 20.04 do 28.04 odbywa się w rossmannie promocja na kosmetyki do makijażu -49% lub -55% rabatu dla klubowiczów.


Uwielbiam tego typu promocje, ponieważ jest to okazja, do kupienia kosmetyków w dużo niższych cenach. :)
Jest to także okazja przetestowania wielu nowych kosmetyków, nie płacąc za nie majątku.
U mnie w kosmetyczce nigdy dość nowych produktów, wiec jest to dobry moment, aby uzupełnić braki.

Oto moje zakupy i krótkie opisy produktów. :)

Zaczynamy:

1. Bielenda - Mgiełka do utrwalania makijażu - Fixer
Jest to mgiełka, która ma na celu utrzymywać nasz makijaż w stanie nienagannym.
Zabezpiecza Naszą cerę przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi.

2. Bielenda - Baza pod makijaż - LUMIERE BASE
Ta baza pod makijaż jest w żelowych kapsułkach i ma za zadanie dodanie blasku i rozjaśnienie twarzy, przy tym poprawiając jej nawilżenie.

3. Bielenda - Baza pod makijaż - PEARL BASE
Żelowo-perłowa baza pod makijaż ma na celu poprawienie wyglądu zmęczonej cery oraz nadanie jej kolorytu.

4. Bell -Baza pod makijaż - HYPOAllergenic
Jest to baza neutralizująca zaczerwienienia.
Nie jest to dla mnie nowość, a ulubieniec ostatnich miesięcy.
TUTAJ znajdziecie moją opinię na jej temat.


5. Bell - Podkład - HYPOAllergenic
Jest to fluid matująco-kryjący.
Pozostawia bardzo ładne wykończenie.
Jest to produkt, o którym kilka słów znajdziecie TUTAJ

6. Bielenda - Podkład - MATT
Producent zapewnia długotrwały mat, dobre krycie oraz naturalny efekt. :)

7. Soraya - Podład - STUDIO COVER
Ma na celu ukrywanie niedoskonałości, wygładzanie oraz nawilżanie skóry.
Zapewnia długotrwały efekt.
Jest idealny dla cery normalnej, suchej oraz mieszanej.

8. Soraya - Podkład - STUDIO MATT
Zapewnia skórze gładkość, idealnie matuje, kryje niedoskonałości i nawilża.
Zapraszam Was do przeczytania szerszej opinii na temat tego produktu TUTAJ


9. Lovely - Tusz do rzęs - Pump Up
Chyba każdy zna ten fenomenalny produkt.
Podkręca i unosi rzęsy.
Sprawdza się świetnie. 
Również pisałam na ten temat osobną opinię, TUTAJ

10. Lovely - Tusz do rzęs - Lash extension
Ma za zadanie pogrubiać i wydłużać rzęsy, idealnie je rozczesując.
Jestem ciekawa tego produktu, ponieważ słyszałam bardzo dużo dobrych opinii na jego temat.

11. Miss sporty - Tusz do rzęs - Studio Lash 
Jest to mój ulubieniec, świetnie rozdziela rzęsy i nadaje im naturalnego wyglądu.


11. Bell - Korektor - HYPOAllergenic
Jest to korektor rozświetlająco-korygujący.
Ma za zadanie ukryć cienie pod oczami.
Jestem ciekawa jak poradzi sobie z zakryciem moich cieni, mam nadzieję że w końcu udało mi się znaleźć produkt idealny. 
Opakowanie posiada pędzelek, który ma ułatwić aplikowanie produktu.

12. Bell - Farbka do ust - HYPOAllergernic
Jest to moje już drugie opakowanie.
Już jakiś czas wpadłam na nią przypadkowo i sprawdziła się rewelacyjnie.
Długo się utrzymuje, nie ściera się i postanowiłam do niej wrócić, tym razem wybrałam inny odcień. :)


13. Lovely- eleliner - Fast Dry
Nie jest to dla mnie obcy produkt, ponieważ regularnie po niego sięgam.
Szybko wysycha i ma bardzo wyrazisty odcień głębokiej czerni.


14. Isana - korektor - young ABDECKSTIFT
Idealnie maskuje wypryski, zaczerwienienia oraz niedoskonałości.
Spełnia on wszystkie moje oczekiwania, dlatego postanowiłam zaopatrzyć się w kolejne opakowanie. :)

15. Miss sporty - korektor - SoClear
Jest to dla mnie nowość.
Producent zapewnia Nas że produkt maskuje i wygładza niedoskonałości.
Przeznaczony jest on dla skóry przetłuszczającej się oraz trądzikowej.



16. Isana - Antybakteryjny Puder przeciw wypryskom
Ma na celu zakryć wszystkie zaczerwienienia oraz nierówności.
Nie zapycha porów.
Skóra ma wyglądać naturalnie z matowym wykończeniem.

17. Isana - Antybakteryjny Puder Kompaktowy
Nadaje cerze naturalny, piękny i matowy wygląd oraz zakrywa zaczerwienienia oraz niedoskonałości.
Jest to produkt, który już chyba od zawsze znajduje się w mojej kosmetyczce i sprawdza się świetnie.


18. Bell - rozświetlacz - HYPOAllergenic
Kolejny produkt, który jest już mi znajomy.
Parę dni temu zużyłam kolejne już opakowanie.
Spełnia swoje zadanie.


To już wszystko, czy któryś z tych produktów, znalazł się również u Was?

Chcielibyście może przeczytać recenzję na temat jakiegoś z tych produktów?
Jeżeli jesteście zainteresowani, to napiszcie w komentarzu. :)

A czy Wy tworzycie takie prowizoryczne listy przed dużymi promocjami?
Jakie produkty znalazły się w Waszych koszykach?

14 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że w stylu pomadek do ust mogą być korektory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Listę zrobiłam, żeby nie stać godzinami w sklepie, ale to co było dziś to jakaś masakra. Pomysł z promocją ogólną chybiony, bo tłumy okropne, zupełnie inaczej jak rok temu przy promocji dzielonej gdzie można było na spokojnie coś wybrać bez obawy, że ci ktoś na plecach stoi.
    Kupiłam tylko kilka rzeczy, 2 błyszczyki, dwie pomadki ochronne i tusz złapałam na szybko, choć nie ten co chciałam, jeszcze rozświetlacz, ale nie kupiłam podkładu, szminki, tuszu i pudru - raz, że nie będę tam kwitła godzinami, drugi zachowam godność i nie będę stała stłoczona między gimnazjalistkami i licealistkami, które od rana okupują sklepy, bo urwały się z lekcji i nagle im wszystkiego w kosmetyczkach zabrakło. Nie znoszę dzikich tłumów i przepychania się z między młodszymi, choć sama stara nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Nas na szczęście nie było dzikich tłumów, udało mi się zrobić zakupy na spokojnie. A myślałaś może o zakupach przez internet? :)

      Usuń
    2. Chyba skorzystam z tej opcji, bo dziś to myślałam, że dostanę szału, byłam w 3 rosmanach i wszędzie tłumy. Wydawało mi sie, że będzie spokojnie jak w zeszłym roku, ale to co było dziś to tragedia, jedyny plus, że nikt się nie szarpał o kosmetyki.
      Jeszcze jutro zajrzę i zobaczę moze będzie mniejszy tłum, jak nie to wybiorę opcje internetową.
      Szczerze powiedziawszy to 3 raz kupowałam w tej promocji. Poprzednim razem kupiłam dość sporo, w zasadzie na zapas i jeszcze do teraz z jesiennej promocji mam kosmetyki, ale najszybciej zużywa się tusz i błyszczyki a tego akurat nigdy za wiele. Do tego ja szminek nie lubię, wolę balsamy lub właśnie błyszczyki i jeszcze w kolorach beżu a na półkach sporo w odcieniach czerwieni, co zupełnie nie jest dla mnie.
      Dlatego, żeby nie spędzać pół dnia w sklepie zrobiłam sobie listę potrzebnych produktów ale i tak trudno było się przecisnąć do półek.

      Usuń
  3. Ile mniej więcej kosztuje nr 4 - Bell Baza pod makijaż hypoallergenic?
    Chyba się skuszę, bo u mnie często widać czerwone plamki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularna cena to 25 zł, bodajrze Bez grosza. :) polecam, mi sprawdziła się rewelacyjnie.

      Usuń
    2. Świetnie! Zobaczę, czy u mnie w drogerii też jest, bo nie dostrzegłam ;)

      Usuń
    3. Szukaj na półce z bell. :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 3, 9 i 11 też wylądowały w moim koszyku :) Miałam listę i tylko jednej rzeczy nie znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten korektor Bell Hypoallergenic i bardzo go lubię :) U mnie zakupy zgodność z planem wynosi 50/50. Niestety nie znalazłam dwóch kosmetyków, które mnie interesowały. Przy okazji o mały włos nie zostałam stratowana :) Nigdy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i ciekawe rzeczy zdobyłaś :) Zwłaszcza zaintrygowała mnie mgiełka ,farbka do ust i eyeliner ♥ Ale ja niestety jakoś nie załapałam się na tą okazję ,myślałam że nic dla siebie nie znajde.

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze masz okazję, bo promocję trwają do 28.04 :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger