grudnia 11, 2019

Świąteczne akcenty na ubraniach + kod rabatowy

Naszywki to jest pewien sposób na wyrażanie siebie ale i na przerabiane ubrań i dodawanie im niepowtarzalnego charakteru. 

Naszywki, które znajdziecie poniżej są czymś co mnie przedstawia czy coś co po prostu wpadło mi w danej chwili w oko. 
Są one niesamowicie kolorowe, czyli to co lubię najbardziej. =)
Znalazłam je na stronie sklepu naszywki24.pl


Teoretycznie święta są raz w roku i tak jak np. sweter mimo że gruby i ciepły ale z reniferem założymy tylko w tym świątecznym okresie tak i naszywki świąteczne słabo sprawdzą się np w miesiącu kwietniu czy w sierpniu. 
Naszywki są jednak dużo tańszym rozwiązaniem. 

Pierwsze moje skojarzenia dotyczące zimy i świąt to bałwan, pierniki, choinka a pod nią prezenty, czyli tak jak na załączonym obrazku. =)



Z okazji zbliżających się Mikołajek mam dla Was drobiazg. 
-10% na  wszystkie Świąteczne naszywki z kodem: optymistycznakobieta ważnym do 24.12.2019.


Firma zaskakuje Nas przeogromnym wyborem.
Kategorii jest ogrom, m.in.: dla dzieci, kulinaria, kwiaty, muzyczne, okolicznościowe, pory roku.
Każdy znajdzie tam coś dla siebie.


Świąteczne naszywki wylądują na zimowych, ciepłych swetrach a reszta naszywek już czeka na swoją kolej.
Z pewnością razem stworzą piękną całość. =)

Aplikacja naszywek do ubrań może odbyć się na dwa sposoby: przyszycie za pomocą igły i nici lub za pomocą użycia kleju do tkanin (można go kupić np na stronie naszywki.com).


Jakie świąteczne elementy goszczą na Waszych ubraniach? =)
Który mój wybór wpada w Wasze gusta?

2 komentarze:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger