grudnia 07, 2019

"Kuchnia klasyczna - Sztuka gotowania krok po kroku"

Lubię gotować, ale lubię, także nieprzekombinowane przepisy i o takie wbrew pozorom coraz trudnej w książkach kucharskich. 
Udało mi się odkryć przecudną książkę od wydawnictwa RM , której sam tytuł mówi wszystko "Kuchnia Klasyczna - Sztuka Gotowanie Krok Po Kroku" autorki Keda Black.


Wszystko jest dokładnie krok po kroku opisane a dodatkowo pokazane na ilustracjach.
Książka jest przepięknie wydana, prosto bez przekombinowania.
Są to przepisy proste do zrobienia i poradzi sobie z nimi każdy. =)
Pod każdym z przepisów są zamieszczone dwie tabelki z poradą oraz z propozycją autorki.



Przepisy ułożone są według stopnia trudności a jest ich ponad 80. =)

Znajdziemy tutaj 6 rozdziałów:

1. Klasyka w kuchni 
• Sosy do sałat
• Podstawowe przepisy
• Jaja
• Stek i sosy do mięs

2. Makarony i ryż
• Sosy
• Makarony
• Ryż

3. Mięsa
• Pieczenie
• "Długie dystanse"
• Dookoła świata

4. Ryby
• Klasyka
• Z patelni

5. Warzywa
• Zupy i warzywa
• Warzywa z pieca
• Warzywa gotowane
• Warzywa surowe

6. Desery
• Desery kremowe
• Na podwieczorek
• Desery z pieca
• Desery pełne owoców


Jak na łasucha przystało zabrałam się za tę książkę od końca a mianowicie od deserów i przepadłam. =)


Tylko ostrzegam, ja przepadłam i teraz nie wychodzę z kuchni.
Ilustracje są przepiękne ale na ich widok mam ochotę dosłownie na wszystko. =)

Lubicie książki kulinarne?
Gdzie poszukujecie inspiracji? =)

2 komentarze:

  1. Ta książka jest niesamowita, a estetyka mnie powala ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że to dla mnie złota rada :) W moim mieszkaniu półki uginają się od książek i gazet kulinarnych, ale z nich korzysta mój narzeczony, który wprost kocha gotować. Dla mnie jako totalnego laika, nie zawsze są one przystępne i zrozumiałe, a tutaj odnalazłam pozycję dla siebie :) Dziękuję za polecenie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger