lutego 24, 2019

Herbaciano-kawowy telegram - od Ksantyna.pl

Jestem herbacianym bzikiem i odkryłam właśnie dla siebie istny raj.
Ogrom najprzeróżniejszych smaków i aromatów znajdziecie w jednym miejscu.
Mowa tutaj o sklepie Ksantyna.pl
Jest to sklep, prowadzony z przeogromnej pasji, w którym znajdziecie wiele dobroci o jakich się Wam nawet nie śniło. =)

Niedawno dostałam pewien upominek i nawet nie wiecie ile uśmiechu wywołał on na mojej twarzy. ツ


W zestawie znajdziemy:
  • Mieszankę Owocową – Wiśnie w Rumie (skład: hibiskus, rodzynki, dziki bez, ananas, wiśnie, aromat).
  • Herbatę Zieloną – Pomarańczowa Energia (skład: herbata zielona Ceylon, chińska Sencha, skórki pomarańczy, mango, naturalny aromat, naturalny aromat gujawy, płatki bławatka).
  • Herbatę Czarną – Magiczna Podróż (skład: czarna herbata Cejlon, żurawina kawałki mango, aromat, liście żurawiny, kryształki cukru, biały pieprz, płatki ostu).
  • Kawę Arabika – Kolumbia Supremo (skład: wyselekcjonowane ziarna kawy Arabika Kolumbia Supremo).
  • Kawę Aromatyzowaną – Prażone Migdały (skład: wyselekcjonowana kawa Arabika w ziarnach o smaku szwajcarskiej czekolady z prażonymi migdałami).
  • Pierniki Miodowe z Żurawiną (skład: mąka pszenna i żytnia, miód, masło, kakao, żurawina, naturalne dodatki).


Skład nie znalazł się tutaj przez przypadek.
Zamieściłam go specjalnie, abyście mogli zobaczyć, że są to produkty naprawdę wysokiej jakości.


Całość zapakowana jest w ładne pudełko, przewiązane zieloną kokardą, co idealnie się prezentuje. 

Na stronie sklepu Ksantyna.pl znajdziemy wiele gotowych rozwiązań na przeróżne okazje, ale i również pojedyncze produkty, w zależności od Naszych upodobań smakowych.
Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Każde pudełko kryje w sobie inne kombinacje herbaciano-kawowe, dzięki czemu trafimy w nawet najbardziej wymagające gusta.
Okazji aby wręczyć taki upominek jest wiele: urodziny, dzień babci/dziadka, ślub, walentynki. =)
Proponuje Wam wskoczyć na stronę i przekonać się na własnej skórze. 

Taki upominek jest strzałem w dziesiątkę dla cioci, wujka, babci, dziadka czy rodziców. 
Dla każdego, kto lubi sprawiać sobie małe przyjemności. 
Sama również nie pogardziłabym takim prezentem. =)


Jestem zwolenniczką kawy z kremową pianką więc dużą nowością a przede wszystkim przeogromnym zaskoczeniem była dla mnie kawa o smaku prażonych migdałów, sama w życiu nie sięgnęłabym po nią. =)


A to jest mój faworyt. =)
Jest to połączenie, które skradło mnie w całości.
Nie tylko świetnie smakuje ale i wspaniale pachnie.
Zapach unosi się po całej kuchni.


Chciałabym i Was zaprosić do tej magicznej krainy w poszukiwaniu nowych smaków. =)
Podarujcie sobie odrobinie przyjemności.

Jesteście maniakami kawy czy herbaty? =)
Pięknego dnia Wam życzę. ☼

2 komentarze:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger