lutego 21, 2019

Ciastka z kawą, ale i do kawy. =)


Pogoda za oknem, nas dziś nie rozpieszcza, dlatego postanowiłam zaszyć się w moich kuchennych czterech ścianach i wyczarować coś dobrego do kawy.

Postawiłam dziś na ciastka, właśnie z kawą w tle. 
Nie są one zbyt słodkie, ale za to są pyszne. シ

Przepis jest bardzo prosty a ich wykonanie zajmuje dosłownie kilka chwil. 


Składniki:
  • łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 2 łyżeczki gorzkiego kakao
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 1/3 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki wody
  • 1 łyżka margaryny
  • 1 jajko

Przygotowanie:
Jajko ubić za pomocą miksera a następnie dodać cukier oraz cukier waniliowy.
Miksujemy do momentu otrzymania sztywnej piany.
Dodać masło, kakao oraz kawę cały czas miksując. 
Do gęstej masy dodajemy stopniowo, wcześniej przesianą już mąkę wraz z proszkiem do pieczenia. 
Na samym końcu dodajemy wodę. 
Z ciasta formujemy małe kuleczki i układamy je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. 
Delikatnie spłaszczyłam każdą z nich. シ
Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni, przez 15 minut.

I gotowe. =)

3 komentarze:

  1. Wow super ciasteczek. Podobają mi się one w tym sloiczki.. Obserwuje zapraszam do siebie beauty.lilly87@blogspot.com .com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się faktycznie szybkie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak tu się nie skusić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger