lipca 23, 2018

Exploding box - czyli Mama po godzinach

Jestem mamą o tym wiedzą już chyba wszyscy :)
"Siedząc" w domu z dzieckiem, czasem można oszaleć.
Zaczęłam wariować, więc postanowiłam zająć czymś głowę i ręce.
Mimo, że nie jestem jakoś specjalnie uzdolniona artystycznie, postanowiłam spróbować swoich sił, w takich właśnie ręcznie robionych rzeczach. :)
Przejrzałam cały internet wzdłuż i wszerz a później zabrałam się za pracę.
Zdradzę Wam tylko, że stała się to taka moja forma relaksu i oddechu po całym dniu. ツ
Jest to moja odpowiedź na tytuł "Mama po godzinach".
Kiedy rozkładam swój bajzel, jestem tylko ja, on oraz dobra muzyka i obowiązkowo głowa pełna pomysłów. ツ


Jest to mój pierwszy box, więc nie jest on idealny.
Chodź na dobrą sprawę obydwa są pierwsze. ツ
Pomysł na tego typu pudełko zrodził się w mojej głowie dość przypadkowo kilka dni temu i od razu przystąpiłam do działania.

Miałam szczególną motywację, aby włożyć w to całą siebie i całe swoje serce, ponieważ stwierdziłam, że zrobię swoim najbliższym urodzinową niespodziankę i dorzucę im od siebie po takim pudełeczku jako mały dodatek do prezentu.
Według mnie jest to bardzo ciekawa alternatywa dla zwykłej kartki. ツ

Dla wszystkich niewtajemniczonych, exploding box - to pudełko, które po otwarciu "rozpada się" i pokazuje swoje bogate wnętrze. :)
Może być w nim wszystko, co tylko przyjdzie Nam do głowy: życzenia, ozdóbki i dekoracje.

Aby wyglądało to wszystko estetycznie, spójnie i profesjonalnie, zabrałam się za to od najprostszej strony.
Nabyłam drogą kupna dwa bloki kreatywne, z dwoma różnymi wzorami oraz tekturowe scrapki, które zamówiłam w internecie.
Według mnie jest to takie wydanie dla "leniwych", bo nie ma w tym nic trudnego, chociaż same wykonanie takiego pudełka jest dość czasochłonne.

Wybrałam takie motywy, które najtrafniej skojarzyły mi się z osobami, którymi chcę obdarować.
Dla majsterkowicza nie mogło zabraknąć warsztatu, kluczy czy zębatek, a dla dziadka fotela bujanego. :)

Każda z części była dostarczona osobno, więc zabawy było co niemiara, aby to wszystko złożyć w jedną spójną całość. ツ



Ogranicza Nas tylko Nasza wyobraźnia !

Aby stworzyć swoje małe dzieło sztuki, wystarczy głowa pełna niekończących się pomysłów i dużo wolnego czasu. :)
Nie macie pojęcia ile radości i satysfakcji, mogą sprawić takie robótki.
Niesamowicie się wkręciłam i nie zamierzam poprzestać.
W zanadrzu mam już kolejne rękodzieła. ツ


Pudełko numer jeden: 








Pudełko numer dwa:








Jak Wam się podobają moje box'y?
Macie talent do robótek ręcznych?

Buźka. ;*

2 komentarze:

  1. dla mnie oba boxy są przepiękne :)
    ja raczej nie nadaję się do takich robótek :D
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger