grudnia 31, 2017

Podsumowanie 2017 roku.

Jak ten czas szybko leci, dopiero co go witaliśmy, a już dziś się z nim żegnam.

Ten rok był dla mnie pełen zmian, zarówno w życiu prywatnym jak i blogowym.
Zdecydowanie poszłam kilka kroków do przodu.

Blog:
W tym roku pojawiły się tu aż 82 wpisy, według mnie jest to całkiem niezły wynik.
Udało mi się wypracować wygodne dla mnie metody i zrozumiałam że lubię to co robię. シ
A przede wszystkim sama dostrzegam zmiany, które zaszły, swoje początki tutaj wspominam tragicznie, ale wiem, że początki zawsze są trudne, teraz już będzie tylko lepiej.

Co się zmieniło?
Moje myślenie i podejście do ludzi i świata.
Złapałam dystans i nabrałam większej pewności siebie.
Kolejnym moim małym sukcesem, tego roku, było zrobienie prawa jazdy, powiem Wam, że teraz już oddycham z ulgą, że już po wszystkim. ツ

Każdy mój dzień (a było ich sporo-365) był wypełniony po brzegi, chociaż ja chciałabym więcej ! ツ

Mimo wszystko jednak oddycham z ulgą, że to już koniec, mam nadzieję, że rok 2018 będzie szczęśliwszym rokiem.



Dziękuję Wam za każde ciepłe słowo, które motywują mnie do działania i zmian.

Życzę Wam aby ten Nowy Rok był czasem pełnym sukcesów, odważnych decyzji i marzeń.

Szczęśliwego Nowego Roku !

9 komentarzy:

  1. Bardzo miło czyta się takie podsumowania roku. Krótko, zwięźle i na temat. Ciesze sie, że miło wspominasz kończący się już rok 2017. Ja niestety nie mogę zaliczyć go do tych udanych, wiec bardzo się cieszę, że juz sie z nim żegnamy i mam cicha nadzieje,że rok 2018 bedzie lepszy. :)
    życzę Ci udanej zabawy sylwestrowej i duzo szczescia w nowym roku.

    https://magda-stozynska.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie podsumowania :) Cieszę się iż rok 2017 był dla Ciebie pełen wrażeń :* Życzę Ci aby 2018 był jeszcze lepszy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się , że udało Ci się tyle dokonać w tym roku:)
    Życzę aby ten 2018 był dla Ciebie przepięknym rokiem :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ten rok był bardzo udany. Mam nadzieję, że ten będzie jeszcze lepszy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. To był pracowity rok. ;) Dużo sukcesów i radości z pisania na przyszły rok. Miło i przyjemnie. Zostaje na dłużej.

    https://ledouxplaisir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że w kolejny będzie jeszcze lepszy. Najważniejsze to to żeby zdrowie dopisywało a chęci na pisanie same przyjdą :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie podsumowania :) gratuluję Ci tych sukcesów i życzę jeszcze większej ich ilości w 2018 :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też niedługo pojawi się takie podsumowanie.W 2018 planuję dodać 200 wpisów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger