listopada 19, 2017

Prezenty na każdą okazję - ePrezenty.pl

Witajcie ツ
Już kiedyś wspominałam Wam że uwielbiam przedmioty personalizowane, takie które, są tylko Nasze i wyróżniają się z tłumu od tych zwyczajnych.
Co fajnego jest w tych rzeczach?
Personalizacja czyni je wyjątkowymi, możemy wygrawerować sobie na nich ważny cytat, jakąś myśl przewodnią lub po prostu Nasze imię. ツ
Niedawno dotarła do mnie przesyłka ze sklepu ePrezenty.pl i postanowiłam, że podzielę się z Wami swoją opinią, a przy okazji pochwalę się swoimi, nowymi gadżetami. ツ



A więc zapraszam. 



Poszukując ostatnio kubka termicznego, idealnego na jesienne chłodne dni, wpadłam właśnie na ten i kupił mnie w całości.
Jest unikatowy, inny niż wszystkie.
Kubek ma pojemność 350 ml, jest starannie wykonany, a gorący napój na długo utrzymuje swoją temperaturę.
Wykonany jest ze stali nierdzewnej, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz.
Posiada funkcję otwierania: push open/close.
A co dla mnie najważniejsze, nie zdarzyło mi się, aby cokolwiek się rozlało lub przeciekło, dzięki temu mam pewność, że rzeczy w mojej torbie nie ulegną zalaniu i zniszczeniu.


Jak możecie na zdjęciu zobaczyć kubek jest delikatnie porysowany, a to dlatego że Amelce również się spodobał i już zdążyła go o coś zadrapać, natomiast dotarł do mnie w stanie idealnym. 
Link do produktu znajdziecie TUTAJ.






Drugim przedmiotem, który wpadł w moje ręce jest pendrive.
Ma 8 GB pojemności.
Oprawa jest wykonana z bambusa.
Ma wejście USB 2.0.
Posiada certyfikat CE - oznacza to, że spełnia wymagania dyrektyw Unii Europejskiej.
Wybrałam sobie właśnie taki upominek, ponieważ pendrive nigdy dość. 
Lubię mieć wszystko na takim nośniku, ponieważ mam wtedy pewność że awaryjnie, moje zdjęcia czy różnego rodzaju pliki są bezpieczniejsze, niż na telefonie czy komputerze. 
Ten pendrive jest inny niż wszystkie, dzięki temu, nada się on również świetnie na prezent czy poprostu dla Nas jako świetny gadżet.
Link do tego produktu znajdziecie TUTAJ.

Obie te rzeczy są bardzo starannie wykonane a przede wszystkim, świetnie się prezentują. Grawery wykonane są techniką laserową, dostajemy wieczystą gwarancję na trwałość grawerowania.


Sklep cieszy się nie naganną opinią (wystarczy poczytać opinie zadowolonych klientów ツ).
Strona eprezenty.pl jest miejscem, w którym znajdziemy upominek na każdą okazję.
Chrzciny, ślub, I komunia, urodziny, walentynki, ale również rzeczy do codziennego użytku np. kubki, notesy, fartuchy, deski do krojenia a to wszystko z grawerem lub personalizacją przez Nas wybraną.
Wszystkie te przedmioty są najwyższej jakości.
Ceny, również nie są bardzo wygórowane.
Istnieje również możliwość zapakowania prezentów w ozdobne opakowania.
Obsługa jest prosta i bez problemu, każdy poradzi sobie z zamówieniem wybranego przez siebie upominku.
Wystarczy, że wybierzemy sobie przedmiot, dodamy go do koszyka, wypełniamy formularz wysyłkowy (dane i adres), płacimy i gotowe.
Zamówienia są realizowane w ciągu 48 godzin na terenie Polski jak i za granicą.

Polecam Wam sklep eprezenty.pl, mają naprawdę bogaty asortyment, jestem więc przekonana że znajdziecie tam ciekawe pomysły na prezenty dla Was i Waszych najbliższych.

Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na temat spersonalizowanych przedmiotów.
Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

Korzystaliście już ze strony eprezenty.pl?
Jeśli nie, to koniecznie to nadróbcie.
Buziaki ;*

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem to bardzo fajne pomysły na prezent. Ja zawsze staram się, aby wybierane przeze mnie upominki były ładne i praktyczne.
    https://grawercom.pl/grawer-na-szkle/karafka-z-grawerem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger