listopada 03, 2017

Herbaciane nowości - Teekanne

Witajcie ツ

Jakiś czas temu, TEEKANNE wypuściła na rynek trzy nowe smaki herbat.

Jest to edycja limitowana.
Firma teekanne cieszy się ogromnym powodzeniem, już od 1882 roku.
Jestem ogromnym zwolennikiem herbat, nie ma dla mnie znaczenia czy są to owocowe, ziołowe czy zielone.



Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam kiedy dostałam propozycję przetestowania tych trzech nowości.

Wszystkie smaki były dla mnie nowością i nie lada zaskoczeniem, każda jest o innym i niepowtarzalnym smaku.
Nie znałam żadnego z tych połączeń.



Ogromnym plusem, jest to, że każda saszetka jest osobno zapakowana w torebkę.
Dzięki temu, herbata tak szybko nie wietrzeje.

Herbaty są bardzo aromatyczne.



"LOVE" - połączenie smaku granatu i brzoskwiń.
Składniki: Hibiskus, jabłko, liście słodkich jeżyn, aromat granatu (7%), aromat brzoskwiniowy, skoncentrowany sok z granatu.

"PASSION" - jest to herbata o smaku marakui i brzoskwini.
Składniki: Jabłko, hibiskus, aromat marakui (6%), korzeń cykorii, aromat brzoskwiniowy, regulator kwasowości:kwas cytrynowy, naturalny aromat, owoc marakui (1%).

"DESIRE" - mieszanka wiśni i czekolady.

Składniki:Jabłko, hibiskus, aromat wiśniowy (6%), cynamon, aromat czekoladowy, naturalny aromat, lukrecja, ziarna kakaowca (1%), wiśnia (1%).
Sposób przyrządzania: 
Torebkę zalać świeżo zagotowaną wodą i zaparzać przez ok. 8 minut

Zalecane jest aby torebka była na jedną filiżankę.
Czas parzenia wynosi 8 minut.



Herbaty są w pięknych dla oka kartonikach, mają one specjalne okienka, za pomocą którego możemy wyciągnąć torebki, bez konieczności otwierania całego pudełka. 
W opakowaniu znajduje się 20 torebek.

Herbaty TEEKANNE mają swój niepowtarzalny smak i intensywny aromat.



Moim ulubieńcem stał się smak marakui i brzoskwini.ツ
Jest bardzo wyraźna w smaku i aromatyczna.

Znacie herbaty Teekanne?
Macie ochotę poznać, któryś smak z wyżej wymienionych?
Jaka herbata jest Waszą ulubioną?

Pozdrawiam ツ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger