maja 05, 2017

Super moce?

Faceci nie od dziś szczycą się i popisują przed kobietami swoją siłą, np. że potrafią otworzyć słoik z ogórkami czy zrobić 100 pompek.
A jak to jest z Nami?


Jakie super moce posiadamy? =)
  • Silna osobowość - nie boimy się żadnych wyzwań.
  • Dążenie do wyznaczonego celu - nawet gdy coś na starcie nie wychodzi, nie poddajemy się tylko dążymy do tego.
  • Pozytywne nastawienie - gdyby nie Nasze optymistyczne nastawienie już dawno byśmy zwariowały.
  • Podzielność uwagi - gotuje, sprzątam, zajmuję się dzieckiem i rozmawiam przez telefon, a dodatkowo mam tylko dwie ręce. :)
  • Organizacja - umiejętność zorganizowania sobie dnia. Mając milion spraw do załatwienia, udaje Nam się jeszcze znaleźć chwilę dla siebie.
  • Asertywność/Stanowczość - tylko kobiety potrafią tak postawić na swoim, aby nikt nie był w stanie tego podważyć.
  • Samowystarczalność - przykręcenie szafki w kuchni, czy wymiana żarówki to dla Nas żaden problem.
  • Kreatywność - tylko My potrafimy wymyślić i stworzyć, coś z niczego.

A jakie Wy macie super moce?

Buziaki :*
Optymistka

5 komentarzy:

  1. Haha, zdecydowanie zgadzam się z tymi super mocami! :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo zorganizowaną osobą zawsze ja wszystko ustalam co jak kiedy i gdzie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wpis! Niech każdy mężczyzna go zobaczy ^^ Może wtedy nas wreszcie docenią :D Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, świetne! Posiadam każdą z tych super mocy! Kobiety to jednak są genialne, co tam faceci do nich, nawet do pięt im nie sięgają! <3
    Pozdrawiam ;)

    http://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger