maja 26, 2017

Dzień Mamy, Dziś Mamy. :)

Witajcie. ;*
Jak mija Wam ten piękny dzień?

Dla mnie ten dzień był jednym z nielicznych, który wywołał ogromny uśmiech na mojej twarzy.




Spędziłam wspaniały piątek w towarzystwie mojej córki, to Ona zaraziła mnie dziś pozytywnym nastrojem.


Dzisiaj święto wszystkich Mam.

Dzień Matki jest od dwóch lat, także moim świętem.

Dla mnie, w tym roku, jest to wyjątkowe święto bo moja mała łobuziara już sama przemierza świat na własnych nogach i dziś wyjątkowo miałyśmy czas tylko dla siebie.

Czas dla Matki i Córki. :)
Zabawy, wygłupy, psoty i figle. :)
Uwielbiam kiedy mogę czas i swoją całą uwagę skupić tylko na Niej.<3
To Ty jesteś Mamą!
Każdego dnia udowadniamy, że niemożliwe staje się możliwe.

To jest Nasz dzień i spędźmy go po swojemu.
Raz w roku, należy Nam się odstępstwo od normy. :)
Usiądźmy z filiżanką aromatycznej herbaty i książką w ręce, czy spędźmy godzinkę na gorącej kąpieli i lampce wina, zróbmy to na co miałyśmy ochotę już od dawna, ale zwyczajnie brakowało Nam na to czasu.
Prawda że brzmi kusząco? :)
A więc nie daj się dłużej prosić. :)

Świętujmy. :)
Buziaki ;*
Optymistyczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger