listopada 09, 2020

Kot Jaśniepan - Komiks stworzony na faktach.

"Tydzień z kotem Jaśniepanem. Jaśniepamiętnik" autorstwa Magdaleny Gałęzia, to propozycja na którą czaiłam się od dawna. 
Ilustracje p.Magdy są jedyne w swoim rodzaju, co nadaje wyjątkowości. 
Jestem kociarom i przyznaje się do tego bez bicia ale jest to tytuł, który postanowiłam sprezentować pod choinkę pewnej bliskiej mi osobie, jednak nie oparłam się by do niej nie zajrzeć.
Ta książkowa propozycja to zbiór komiksów z tytułowym Jaśniepanem, który gra tutaj główną rolę, lecz nie jedyną, ponieważ występuje tutaj także "Mame".
Przedstawione sytuacje nie są obce żadnemu właścicielowi kota. 

Została ona podzielona na 7 dni tygodnia, chociaż według mnie nie było to konieczne. 
Przemycone zostały tutaj kocie mądrości, jaśniepańskie przygody i przezabawne ilustracje, które dopełniają całość. 
Jest to koci świat, który zamknięty został na ponad 340 stronach, a który niezwykle mnie rozbawił, mimo że wiele z tekstów, które się tutaj znajdują są mi już znane. 

Jest to książka, która kryje w sobie wszystkie "złote myśli" Jaśniepana, który na facebook'u, na stronie "Miłozwierz" ma tysiące fanów. 


Historia Kota Jaśniepana
"Dawno, dawno temu, w odległej Galaktyce, w Mgławicy Kota, kosmici podjęli decyzję o inwazji na Ziemię. 
Ponieważ nie uśmiechało im się demolowanie swojej przyszłej planety statkiem szturmowym o wdzięcznej nazwie 
Gwiazda Śmierdzi, przybrali postać małych, futerkowych, mruczących zwierzątek i w takiej postaci pojawili się wśród ludzi. 
Inwazja trwała trzy dni i zakończyła się całkowitym ujarzmieniem gatunku ludzkiego. 
Nie wystrzelono ani jednego pocisku i nikt nie zginął. 
Kot wolnym krokiem wszedł na piedestał, przeciągnął się, ziewnął i na tym piedestale został.
Furorę w sklepach zaczęły robić skarpetki w kotki, spotykane już w starożytnym Egipcie na nogach faraonów.
I tak od tysięcy lat mały, pluszowy, mruczący kosmita trzęsie Galaktyką.
 
Niech KOT będzie z Tobą!"


Według mnie jest to dobry pomysł na prezent dla kociarzy, chociaż nie tylko. 
Znajomy jest Wam Kot Jaśniepan?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger