sierpnia 21, 2020

Mój patent na relaks - Połącz kropki

Czasem zdarzy mi się taki dzień, kiedy muszę zająć czymś myśli, aby po prostu przetrwać do wieczora lub kiedy potrzebuje zwyczajnie resetu od codzienności.


W moje ręce wpadły trzy zeszyty: dookoła świata, niezwykłe miejsca, znani ludzie a pochodzą one z wydawnictwa Rea - Sj.
W każdej z części znajduje się 23 obrazków z ponad 500 ponumerowanymi kropkami, ale na tym nie koniec zabawy. 
Gotowe obrazy można po kolorować, aby dopełnić dzieło. 
Jest to nie tylko kreatywne zajęcie w wolnej chwili, ale także ćwiczenie cierpliwość oraz koncentracji, a dodatkowo wycisza. =)


Jako dziecko nie specjalnie lubiłam krzyżówki, sudoku czy inne tego typu rozrywki, za to uwielbiałam łączyć kropki i tak zostało mi do dziś.
Kiedy tylko znajduje chwilkę zasiadam z długopisem i odganiam złe myśli skupiając się na czymś zupełnie innym. 
Totalny relaks.

Takim oto sposobem zapewniłam sobie zapas na kolejne dni, żałuje jednak, że dany obraz nie kryje się za większą ilością kropek, ale za to chłonę dwie kartki na raz, a potem podbieram dziecku kredki i nadaje barw. 
Każdy sposób jest dobry jeśli jest skuteczny. =)

Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze sposoby na totalny reset i skuteczny odpoczynek.
Buźki. =*

1 komentarz:

  1. Też lubię łączyć kropki.Dobrze wiedzieć że istnieją takie zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger