marca 24, 2019

Lista rzeczy do zrobienia wiosną.

Wiosna oznacza tylko jedno- nowy początek.

Żadna inna pora roku nie wprawia mnie w tak cudowny humor i chęci do działania jak właśnie wiosna!

Zieleń, którą widać za oknem, promienie słońca, które wpadają do mieszkania i bukiet bazi, które stoją w wazonie i cieszą oko. 


  1. Zasiać rzeżuchę.
  2. Zmienić fryzurę.
  3. Wprowadzić do diety, więcej warzyw i owoców.
  4. Poskakać przez kałuże.
  5. Dużo spacerować.
  6. Zrobić porządki w szafie.
  7. Wybrać się na wycieczkę rowerową.
  8. Zasiać kwiaty na balkonie.
  9. Poskakać na skakance.
  10. Zrobić wiosenną sałatkę.
  11. Więcej się uśmiechać.
  12. Kupić nowe trampki.
  13. Poszukać bocianiego gniazda.
  14. Zacząć pić zieloną herbatę.
  15. Upiec chleb na domowym zakwasie.
  16. Puszczać bańki.
  17. Zjeść śniadanie na balkonie.
  18. Ozdobić pisanki.
  19. Wprowadzić do domu odrobiny koloru.
  20. Posłuchać śpiewu ptaków.
  21. Zasiać zioła - bazylię, mięte, szczypiorek, koperek, pietruszkę.
  22. Wybrać się na długi, ciepły, wieczorny spacer.
  23. Poszukajmy krokusów i przebiśniegów.
  24. Tańczyć w deszczu.
  25. Zrobić bukiet z bazi.
  26. Wypijać wodę z cytryną od razu po przebudzeniu.
  27. Urządzić balkon na nowo.
  28. Wybrać się na wycieczkę do lasu.
  29. Puścić latawiec.
  30. Zorganizować piknik w parku.

Co znajduje się na waszych wiosennych listach?

Cieszmy się z małych rzeczy, to one tworzą całość. =)

Pięknego dnia! 

5 komentarzy:

  1. Część podpunktów już zrealizowałam, choć za trampkami się nachodziłam :) A zieloną herbatę chyba powinnam z kolei ograniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że wszystko Ci sie uda spełnić :) Ja nie mam takiej listy :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała lista. Ja uwielbiam na wiosnę zmieniać swój dom i sadzić kwiaty na balkonie. To zdecydowanie znajdzie się na mojej liście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lista :) Tylko czasem ciężko wszystko zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym dodała przekornie: ogolic nogi haha... Zaraz sezon sukienkowy😂😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger