maja 17, 2021

Prezentownik - boxy prezentowe dla kobiet

Witajcie po dość długiej przerwie.
Przychodzę dziś z prezentownikiem i tak wiem, że tego typu wpisy pojawiają się w grudniu przed świętami, lecz ja postanowiłam wybić się przed szereg.
Niedługo 26 maja, dzień matki i właśnie to zainspirowało mnie do tego tekstu. 
Uwielbiam sprawiać bliskim małe radości, bo to z nich składa się nasze życie. 
I jeszcze bardziej niż dostawać, wolę dawać. 

Lubię prezenty, które się ze sobą czymś łączą i razem tworzą spójną całość. 
Boxy prezentowe mają to do siebie, ze kryją wiele niespodzianek, które łączy jeden wspólny element. 
I w moim przypadku jest to głównie KOLOR.

Mam ostatnio jakieś niekończące się pokłady energii, zapału i pomysłów i właśnie postanowiłam je spożytkować, trochę pokombinowałam i w taki oto sposób wyszły mi kolorowe, prezentowe boxy. 
Można je spokojnie podarować kobietą w różnym wieku i można je spersonalizować wybierając rzeczy indywidualnie pod osobę, której chcemy sprawić radość. =)
Nie muszą to być drogie rzeczy, efektywne drobnostki w ciekawej oprawie, również wywołają szeroki uśmiech - sukces gwarantowany.

Jak możecie zauważyć bazą pod moje prezenty jest jedno i to samo pudełko, które może mieć wiele odsłon. 

Gotowi?
A więc, czas start.!

Co może znaleźć się w takim pudełku? 
Generalnie wszystko =) 
U mnie jak możecie zobaczyć znalazły się tutaj głównie kosmetyki, piękne zapachy czy świece ale to tylko przykłady, a ogranicza nas tutaj tylko nasza wyobraźnia. 
Jeśli chcielibyście zobaczyć jeszcze inne odsłony tego typu prezentów, to dajcie znać w komentarzu a ja postaram się coś dla Was przygotować. =)
Sprawia mi to ogromną frajdę.

Postanowiłam się zaopatrzyć w większą ilość tego typu pudełek i urodzinowe prezenty czy te na dzień Mamy, który już nie długo będą właśnie w takiej formie. 


Który upominek ucieszyłby Was najbardziej? 

Jestem ciekawa czy chcielibyście zobaczyć tego typu wpis lecz z boxami dla dzieci, w końcu już za rogiem czai się 1 czerwca.
Buziaki

2 komentarze:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger