stycznia 16, 2020

Odzwierciedlenie mojego oblicza - sferakoszulek.pl

Raz na jakiś czas, lubię kupić sobie coś nowego.
Z racji, że uwielbiam koszulki z ciekawymi, niebanalnymi napisami, wybór padł właśnie na taką bluzę.

Odkryłam sklep, którego wcześniej dotąd nie znałam, tak jak pewnie większość z Was. 
Dlatego właśnie przychodzę do Was z taką oto nowinką. 
Dlaczego?
Jest to sklep sfera koszulek, w którym znajdziemy wiele cudnych rzeczy i warto to miejsce znać. =)


Ubrań w mojej szafie nigdy nie jest za wiele, więc to nie koniec, a wręcz przeciwnie. =)
Początek roku to najlepsza pora na uzupełnienie swojej garderoby, przed nadchodzącą wiosną. 

Dla odmiany zdecydowałam się na bluzę bez kaptura, wciąganą przez głowę ale za to z niebanalnym nadrukiem. =)
W składzie znajdziemy 80% wysokogatunkowej bawełny i 20% poliestru.
Bluzy te występują w pięciu rozmiarach: S,M,L,XL,XXL.

Nadruk został wykonany z foli Poli Flex Premium, dzięki czemu nie pęka, nie spiera się, ani nie traci kolorów.

Przesyłka trafia w nasze ręce w ekspresowym tempie. 
Jeśli jesteście zainteresowani taką bluzą, to wystarczy, że klikniecie TUTAJ, i zostaniecie przeniesieni automatycznie. =)



Znajdziemy tutaj prezenty na wiele, różnych okazji.
Na stronie widnieje wiele kategorii, między innymi: 
• koszulka na dzień babci
• prezent na walentynki
• bluzy i koszulki dla par
• koszulki dla taty
• prezent dla dziewczyny
• torby z nadrukiem
• koszulki na urodziny
• koszulki na imprezę
• koszulki hobbystyczne
• koszulki filmowe i serialowe
• dziecięce
• koszulki ze zwierzętami

Jest to sklep dla osób, które lubią niecodzienne i niepowtarzalne wzory.

Koszulka czy bluza z ciekawym nadrukiem to odpowiedź na pytanie, które o poranku zadaje sobie większość z nas "w co się ubrać"?.
Wystarczy założyć dżinsy, trampki na nogi i można wychodzić z domu. =)


Jak już pewnie wiecie, uwielbiam czerń i właśnie w takiej kolorystyce ubraniowej na co dzień się obracam.
Jaki kolor dominuje w Waszych szafach? 

Kogo taka bluza by odzwierciedlała?

7 komentarzy:

  1. Ta twoja bluza jest świetna :D
    Buziaki,
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to zdecydowanie koszulka dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszulka! Zazdroszczę :) Podładuj energię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szafie również dominuje czerń. Lubię ciemne barwy: butelkowy zielony, brudna szarość, bordo. :) Bardzo fajna bluza! Ja sama uwielbiam takie z ciekawymi nadrukami czy "tekstami". Jako że bawię się w scrapbooking (robię kartki i albumy na zdjęcia w całości z papieru) to kupiłam sobie jedną z napisem: I was created to create. :) Pozdrawiam!
    slow-i-slowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są takie koszulki ze śmiesznymi napisami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger