stycznia 16, 2018

KONKURS - nauka po przez zabawę - Kieszonkowce

Dzień dobry! ツ
Mamy dla Was razem z wydawnictwem EDGARD, konkurs, w którym do wygrania 2 kieszonkowce.



Jaki jest fenomen kieszonkowców? 
Kieszonkowiec to seria quizów i gier karcianych, które bawią i uczą w różnych dziedzinach wiedzy( j.angielski, matematyka, geografia, logika oraz futbol).
Jest to zawarta w niewielkim pudełku talia kart wraz z instrukcją.
Dodatkowo mają przyjemne dla oka grafiki.
Są w niewielkim, podręcznym formacie, dzięki czemu możemy zabrać je ze sobą dosłownie wszędzie.

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Rodzaje kieszonkowców:
  • Kieszonkowiec geograficzny Gdzie Rzym, a gdzie Krym (7+) - Edukacyjna gra karciana do nauki stolic Europy.
  • Kieszonkowiec angielski Bitter Sweet (9+) - Wyjątkowa gra karciana do nauki angielskich przymiotników.
  • Kieszonkowiec angielski Remember Forget (9+) - Wyjątkowa gra karciana do nauki angielskich czasowników.
  • Kieszonkowiec matematyczny Trzecia połowa (10+) - Wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków.
  • Kieszonkowiec matematyczny Na 200% (11+) - Wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków i procentów.
  • Kieszonkowiec logiczny Dzika logika (12+) - Wyjątkowa propozycja dla pasjonatów zabaw logicznych i  miłośników główkowania.
  • Kieszonkowiec logiczny Na logikę (12+) - Wyjątkowa propozycja dla pasjonatów zabaw logicznych i  miłośników główkowania.
  • Kieszonkowiec angielski What's up (15+) - Karciany quiz edukacyjny - angielskie konwersacje.
  • Kieszonkowiec angielski Piece of Cake (15+) - Karciany quiz edukacyjny - angielskie idiomy.
  • Kieszonkowiec futbolowy Hattrick - Karciany quiz dla fanów polskiego i światowego futbolu!

Jeden z dziesięciu wyżej wymienionych kieszonkowców może być Wasz, sami wybieracie, który trafi w Wasze ręce.

Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: 
"Jakiego kieszonkowca chcielibyście wygrać i dlaczego."


Regulamin konkursu:
  1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga optymistycznakobieta.blogspot.com a sponsorem nagród jest wydawnictwo EDGARD.
  2. Czas trwania konkursu  16.01.2018 -  23.01.2018 do godziny 23:59.
  3. Konkurs zostaje przeprowadzony na blogu optymistycznakobieta.blogspot.com.
  4. Konkurs wygrywają dwie osoby wybrane przez organizatora (po jednym kieszonkowcu, wybranym przez zwycięzce).
  5. Nagrodą w konkursie są dwa kieszonkowce ufundowane przez wydawnictwo EDGARD.
  6. Aby wziąć udział w konkursie należy być publicznym obserwatorem bloga Optymistyczna Kobieta, zostawić komentarz pod tym wpisem z adresem e-mail oraz z odpowiedzią na pytanie: "Jaki kieszonkowiec chcielibyście wygrać i dlaczego."
  7. Jedna osoba może nadesłać tylko jedno zgłoszenie.
  8. Zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu.
  9. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu, a zwycięzca otrzyma dodatkowo wiadomość na e-mail podanego w zgłoszeniu.
  10. Jeśli zwycięzca w ciągu trzech dni od ogłoszenia wyników nie poda informacji o danych do wysyłki, wybrana zostanie inna osoba.
  11. Nagroda zostanie wysłana w ciągu siedmiu dni od otrzymania danych do wysyłki.
  12. Nagroda zostanie wysłana tylko na terenie Polski na koszt fundatora nagród EDGARD.
  13. Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje regulamin oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wysłania nagrody.


Powodzenia. 
Trzymam za Was wszystkich kciuki. 

Wyniki pojawią się na blogu, więc obserwujcie i bądźcie na bieżąco. ☺


Buziaki. ;*
Pozdrawiam. ツ

22 komentarze:

  1. Kieszonkowiec geograficzny Gdzie Rzym, a gdzie Krym (7+) - Edukacyjna gra karciana do nauki stolic Europy. Bardzo chętnie powalczymy o tego Kieszonkowca, ponieważ brakuje nam go do kolekcji, bardzo lubimy gry karciane i z przyjemnością sprawdzimy nasza wiedzę geograficzną.
    Pozdrawiamy!

    mamadoszescianu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie szarady, zgadywanki, łamigłówki, tak jak moja rodzinka. I tak kombinuję i kombinuję, ale nie mogę nic wymyślić. Pustka w głowie straszna. Pewnie nie zasnę szybko. No bo jaką to logiką może posługiwać się dzik? ;) Czy dzika logika sprawia tylko, że na drzewo szybko się zmyka? A może kryje w sobie coś więcej? Mam chrapkę na Dziką logikę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucięło adres, więc dopisuję:paulina.wisniewska@gmail.com

      Usuń
  3. Moi dwaj mężczyźni są fanami piłki nożnej. Kieszonkowiec futbolowy Hattrick byłby idealny dla nich i może w końcu ja bym się czegoś nauczyła dzięki niemu. Wtedy byśmy mogli chodzić razem na mecze i wiedziałabym co to spalony... W czasie niepogody moglibyśmy wspólnie rozwiązywać quiz a w czasie słonecznym chodzić grać w piłkę

    OdpowiedzUsuń
  4. To, co dzikie od zawsze fascynowało człowieka. Dzikie, nieodkryte lądy przyciągały odkrywców, zaś dzikie zwierzęta pasjonatów przyrody. Podążając tym tropem, chętnie poznam „dzikiego kieszonkowca”, który wprowadzi mnie w świat logicznego myślenia. Słynny detektyw Herkules Poirot zawsze powtarzał, że trzeba ćwiczyć swoje szare komórki, a po jego książkowych sukcesach widać, że warto. Dlatego też mam nadzieję, że kieszonkowiec „Dzika logika” pomoże mi w treningu moich szarych komórek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym wygrać dla córki Kieszonkowiec angielski Bitter Sweet.
    Córka bardzo lubi angielski.Chłonie nowe słówka jak gąbka.Myślę,że ten kieszonkowiec sprawiłby jej radość,bo zapewne poznałaby nieznane jej jeszcze słowa.Do tego gwarantowana dobra, wspólna zabawa.
    Daria daria443@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wygrać kieszonkowiec logiczny Dzika logika (12+),dlatego że moje dzieci bardzo lubią zabawy logiczne.
    Na pytanie ze wstępu odpowiedziałam bez namysłu,dlatego ze ja i mije dzieci od la mnie od zawsze lubimy zabawy z logicznym myśleniem i tym bardziej cieszę się widząc gry i zabawki popularyzujące podobne podejście. Być może częściowo jest to kwestia pewnych predyspozycji, ale również ze swoich doświadczeń z edukacją dziecu widzę, że dzieci są na logiczne myślenie i łamigówki bardzo otwarte.
    Zachęcenie moich dzieci do logicznego myślenia to już połowa sukcesu,a że moje dzieci bardzo lubią ze mną grać w gry logiczne i rozwiązywać łamigówki to dla moich dzieci chce wygrać kieszonkowiec logiczny Dzika logika (12+).
    miss7buziaczek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Kieszonkowiec geograficzny Gdzie Rzym, a gdzie Krym (7+) - Edukacyjna gra karciana do nauki stolic Europy.
    Bardzo chętnie wygrałabym taką grę dla mojej córeczki, bo sama zawsze byłam z geografią na bakier.. ;) za dużo później było ciekawych przedmiotów i informacji do zapamiętywania, a z geografią było mi nie do pary. Chcę nauczyć córkę geografii wcześniej, bo jak wcześniej zacznie to więcej zapamięta :) poza tym najlepiej uczy się przez zabawę :) luizkam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o kieszonkowcach :-) Bez wątpienia chciałabym (tak tak ja sama, nie dziecko :D) "Kieszonkowiec logiczny Na logikę (12+)" Na pewno umiliłby mi i mojemu Partnerowi bliższe i dalsze podróże autem/samolotem :-) Coś innego i niewielkiego (co nie ukrywam również jest dla mnie ważne)

    gasiorowska.izabela@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tu taką jedną siostrę moją kochaną Tosię, której staram się bezboleśnie aplikować j. angielski w każdej możliwej wolnej chwili np. w czasie podróży, w kolejce po mięso, czy na spacerze. Przebieg terapii jest znośny jeśli dziecko leczone jest jakąś grą, quizem, czy angielskimi scrabblami. Kieszonkowiec 'What's up' mógłby ukrócić Tosine cierpienia i moglabym dzieki niemu ograniczyć bolesne operacje przy użyciu kserówek. Marysia :)
    biernatmarysia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałbym wygrać Kieszonkowiec matematyczny Trzecia połowa dla mojego ułomka... Yyyyy, to znaczy brata :D Troszkę tu sobie z niego żartuję, ale prawda jest taka, że w jego wieku byłem dokładnie taki sam- mało rozgarnięty. A z matematyki miałem same dwóje (przy dobrych wiatrach). Dopiero "na starość" w mózgu mi się trochę poprzestawiało i matematyka (przynajmniej ta na poziomie szkoły podstawowej) nie stanowi już dla mnie żadnego problemu. Chciałbym, aby i dla mojego brata stała się czymś przyjemniejszym i nie kojarzyła mu się tylko z wredną nauczycielką i bezsilnymi rodzicami, którzy rozkładają ręce.
    A mój e-mail to killer_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kieszonkowiec geograficzny Gdzie Rzym, a gdzie Krym (7+) - Edukacyjna gra karciana do nauki stolic Europy wybieram
    i razem z nim w świat geograficzny mojego synka zabieram.
    Poprzez zabawę stolic się uczymy,
    my z tym kieszonkowcem dobrze się zabawimy.
    Poza tym podróżowanie naszą pasją jest,
    a ten Kieszonkowiec dla nas po prostu jest the best!

    aagnieszkaa1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Kieszonkowiec geograficzny Gdzie Rzym, a gdzie Krym (7+) - Edukacyjna gra karciana do nauki stolic Europy wybieram
    i razem z nim w świat geograficzny mojego synka zabieram.
    Poprzez zabawę stolic się uczymy,
    my z tym kieszonkowcem dobrze się zabawimy.
    Poza tym podróżowanie naszą pasją jest,
    a ten Kieszonkowiec dla nas po prostu jest the best!

    aagnieszkaa1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kieszonkowiec angielski What's up (15+) - Karciany quiz edukacyjny - angielskie konwersacje, wybieram dla, bo razem z moim synem będę szlifowała nasz angielski. Na pewno dzięki tej zabawie nawet skomplikowane zwroty same wejdą nam do głowy i podczas wakacyjnej wycieczki do Londynu świetnie sobie poradzimy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kieszonkowiec geograficzny Gdzie Rzym, a gdzie Krym (7+) - Edukacyjna gra karciana do nauki stolic Europy.
    Moja mama uczy geografii, więc byłaby szczęśliwa, gdybym wygrała taki kieszonkowiec. Mogłaby uczyć swoich uczniów w szkole podstawowej w kreatywny sposób stolic Europy. Mam też 7 letnią siostrę, która na pewno z chęcią chłonęłaby wiedzę w taki sposób - poprzez zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kieszonkowiec matematyczny Na 200% na pewno ucieszyłby mojego synka, który idzie jak burza z nauką matematyki!Cieszę się, ze to, co było dla mnie piętą achillesową, dla niego jest pasją i wyzwaniem! Dzięki Kieszonkowcu młody z chęcią by się wykazał w rywalizacji, a ja poćwiczyłabym szare komórki :)
    iksrudass@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Pragnę niczym własną kieszeń
    Zgłębić świata tajemnice,
    Tak więc bardzo się ucieszę
    Z Kieszonkowca "Na logikę".

    By użytek zrobić z faktów,
    Błyszczeć co i rusz pomysłem
    Trzeba - pośród wielu praktyk -
    Umieć, coż, logicznie myśleć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pragnę niczym własną kieszeń
    Zgłębić świata tajemnice,
    Tak więc bardzo się ucieszę
    Z Kieszonkowca "Na logikę".

    By użytek zrobić z faktów,
    Błyszczeć co i rusz pomysłem
    Trzeba - pośród wielu praktyk -
    Umieć, coż, logicznie myśleć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chciałabym wygrać jednego z Kieszonkowców. A byłby to Kieszonkowiec angielski "Piece of Cake". A dlaczego akurat ten i komu bym go podarowała? Otóż podarowałabym go sobie. Tak, sobie!
    Z początkiem nowego roku zgodnie z ogólnoświatową tendencją postanowiłam sobie bowiem, że oto w ciągu najbliższych 365 dni zdecydowanie poprawię swoją znajomość języka angielskiego, ponieważ z racji tego, że ostatnio rzadko go używałam to i kuleć zaczął dość znacznie biedaczek.
    Tak więc pełna zapału siadłam do powtórek i już zaczynam powoli widzieć jakieś nieśmiałe światełko w tunelu, ale wiem, że idiomy to z całą pewnością będzie moja pięta achillesowa, bo zawsze nią była, nawet w czasach niemalże codziennego używania tego języka. Jakoś te paskudne idiomy zupełnie nie trzymają się mojej pamięci, choć już próbowałam je tam umieścić wszelkimi chyba sposobami. Pełna wiary dałabym więc szansę Kieszonkowcowi - a nuż on dokona tego, czego nikomu się dotąd nie udało?
    A poza tym uważam, że raz na jakiś czas trzeba także siebie porozpieszczać i samemu sobie sprawić jakiś prezent, bo wtedy człowiekowi od razu lżej na duszy. Więc taki Kieszonkowiec dla mnie ode mnie byłby ku temu świetną okazją :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger