grudnia 05, 2017

Inspiracje na prezenty dla Kobiet.


Witajcie Kochani. ☺
Jakiś czas temu pojawiły się wpisy pomysłami na prezenty dla najmłodszych, a dziś przychodzę do Was z moimi pomysłami na upominki dla kobiet. 
Wiem, że tego typu wpisów jest wiele w internecie, ale mam nadzieję, że moje propozycje również będą dla Was jakąś inspiracją. 
Dużymi krokami zbliżają się święta, co oznacza wielki dylemat, co na prezent?
Wiele ludzi ma z tym ogromny problem.


Zapraszam ☺





1. Kominek - kobiety uwielbiają wszystkie zapachowe świece jak i również kominki lub kadzidełka. 
2. Kubków nigdy dość ! シ
3. Skarpetki z ciekawym wzorem - wiele osób uważa, że nie jest to dobry pomysł, ja na ten temat mam odmienne zdanie. No czy one nie są urocze? ツ



4. Pendrive - przyda się niemal każdemu, a szczególnie taki z ciekawym wzorem będzie nie małym zaskoczeniem. ツ
5. Kubek termiczny - koniecznie z jakimś fajnym przesłaniem. Idealnie sprawdzi się w poniedziałkowy poranek, na gorącą kawę w drodze do pracy. 
6. Case na telefon - coraz więcej osób stroi swoje telefony w najróżniejsze etui, więc wydaje mi się, że jest to świetny pomysł na prezent.



7. Power bank - z pewnością będzie to świetny prezent dla osób, które bardzo często korzystają z telefonu lub tabletu poza domem, gdzie nie ma dostępu do prądu.
8. Głośnik przenośny - gadżet, który będzie świetnym pomysłem dla osób, które lubią słuchać ulubionej muzyki na szeroką skale. ツ
9. Słuchawki.


10. Szalik.
11. Termofor - idealny gadżet na chłodne wieczory.
12. Gry planszowe - jest to świetny prezent, aby oderwać się, chodź na chwilę od telefonu czy komputera i spędzić trochę czasu z rodziną czy przyjaciółmi.



13. Kalendarz książkowy - na zapisywanie ważnych dat. ☺
14. Książki - są zawsze dobrym pomysłem, musimy jednak dobrze znać gusta i upodobania danej osoby.
15. Książka kucharska - idealny prezent dla osoby, która lubi gotować i eksperymentować w kuchni.



16. Szlafrok - najlepiej taki cieplutki w jakimś przyjemnym dla oka kolorze. ツ
17. Kapcie - jest to świetny pomysł, szczególnie jeśli będą z jakimś ciekawym wzorem lub motywem.
18. Piżama.



19. Zestaw kosmetyków - taki prezent sprawdzi się u każdego. Zestawy znajdziemy w kilkudziesięciu opcjach i niemal w każdym sklepie.
20. Perfumy - w tej kategorii, najlepiej bardzo znać gusta osoby obdarowywanej.
21. Kuferek z kosmetykami do makijażu.



22. Komplet biżuterii - nie znam kobiety, która nie lubi błyskotek. 
23. Zegarek.
24. Bransoletka spersonalizowana - według mnie to idealny prezent, a przede wszystkim jedyny w swoim rodzaju.



25. Torebka - tu też wybór jest trudny, bo to zależy od gustu osoby, która zostanie nią obdarowana.
26. Portfel - to świetny pomysł na prezent, z którego ucieszy się na pewno każda kobieta. ツ
27. Szkatułka na biżuterię - uniwersalny i jakże praktyczny prezent.


A co Wy kupujecie swoim bliskim?
Jaki był Wasz najbardziej nietrafiony prezent gwiazdkowy? :)

Jeżeli jesteście chętni, zrobię jeszcze tego typu wpis z prezentami dla Naszych mężczyzn.

Co Wy na to? ;)

Buziaki !


* Zdjęcia pobrałam z grafiki Google, jeśli wykorzystałam czyjeś zdjęcia, proszę o wiadomość, usunę je.

8 komentarzy:

  1. Oj tak sama chciałabym dostać takie prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w planach zakup kilku koncertów na płytach dvd

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra pięć sekund polecam !!! i zapraszam do mnie https://kompanychrup.blogspot.com/2017/11/listopadowe-umilacze.html

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOj tu chyba każdy znajdzie coś dla siebie :) Małe drobne rzeczy a ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje, ale jako miłośniczka zegarków dodałabym od siebie kilka zegarkowych propozycji. Jeśli szukacie pięknego zegarka na prezent mogę polecić moją ulubioną stronę zegarkowy.pl gdzie znajdziecie naprawdę sporo markowych zegarków w dobrych cenach :) Posiadam od nich już kilka modeli i prezentuję się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo fajne propozycje różnych prezentów znalazłam na stronie https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika/mapy-zdrapki i moim zdaniem spodoba się wielu osobom, ponieważ mapa zdrapka jest idealna dla męża, brata, przyjaciółki, siostry, taty i wielu innych osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja inspiracji na prezenty szukam przede wszystkim w internecie :). Jednym z miejsc do którego zaglądam jest ten sklep - https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy. Z łatwością znaleźć można w nim wiele ciekawych pomysłów na prezenty dla naszych mam. Od siebie dodam, że każdy upominek powinien być wyjątkowy, niezależnie od okazji. Stąd zawsze warto poświęcić nieco więcej czasu na poszukiwania odpowiedniego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta to magiczny czas i chciało by się najbliższym przysłowiową gwiazdkę nieba podarować, to jednak czasem nie jest to możliwe. Ja swoje świąteczne przygotowania rozpoczynam już w październiku i mam z tego ogromną frajdę, bowiem to czas kiedy zdobywam najcenniejsze informacje o potrzebach zarówno tych mniejszych i większych. I staram się wraz ze swoim budżetem wszystko tak poukładać, aby móc obdarować najbliższych najbardziej trafionymi prezentami. Moją bazą idealnych gadżetów jest Polagift. Podobne zasady co do zakupu prezentów stosuje zarówno przed urodzinami i najważniejszymi świętami jak Dzień Mamy, Taty czy Dziadków. Polecam to się naprawdę sprawdza i mamy minimalne ryzyko na nietrafiony prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger