grudnia 09, 2017

Coś fajnego od Littlethings.pl :)


Dzień dobry ! ツ

Jestem straszną gadżeciarą, uwielbiam piękne rzeczy - taki mój urok. シ
Na sklep Littlethings.pl trafiłam przypadkowo, ale przepadłam w nim bez reszty.
Sklep ten cechuje się ogromem wzorów i napisów.
Znajdziemy w asortymencie torby, plecaki, koszulki, bluzy, czapki, poduszki oraz kubki.

Sama stałam się szczęśliwą posiadaczką 2 świetnych przedmiotów, właśnie z tej strony.
Co wpadło w moje ręce?
Zapraszam dalej. ツ


Pierwsza w kolejce jest piękna, czarna, bawełniana torba.
Jak widzicie jej motywem jest jeleń.
Wykonana jest w 100% z polskiej bawełny, przyjemnej w dotyku.
Rączki torby są bardzo wytrzymałe, dzięki dodatkowym wzmocnieniu.
Torbę bez problemu można nosić na ramieniu, dzięki długim rączkom.
Dostępne są w 4 kolorach: ecru, czarnym, zielonym i bordowym.
Torba jest w moim ulubionym czarnym kolorze, dzięki czemu będzie mi pasowała do wszystkiego i co dla mnie jest ogromnym plusem nie będzie się aż tak brudzić. 
Ma również małą kieszonkę, do której możemy schować sobie telefon czy klucze i nie będziemy ich szukać po całej torbie. 
Torba jest również cała zapinana na zamek.
Znajdziecie ją TUTAJ.





Zawitała do Nas zima a w tym okresie moim nieodłącznym elementem jest czapka, także nie mogło jej tutaj zabraknąć.
Jest wykonana w 100% z bawełny a dodatkowo co bardzo przyciągnęło moją uwagę, jest na niej element róży.
Haft jest bardzo wytrzymały i elegancki.
W moim przypadku czapka jest szara, bo taką sobie wybrałam ale dostępna jest jeszcze w kolorze czarnym i bordowym, oczywiście wzór też może być inny. 
Odsyłam Was do zakładki z czapkami - Czapki Beanie.



Co firma pisze o sobie?
Chcesz podkreślić indywidualny styl, wyróżnić się z tłumu, funkcjonować zgodnie z filozofią eko?
Littlethings.pl proponuje Ci najwyższej jakości ekologiczne torby, koszulki, bluzy, magnesy, przypinki i akcesoria z niepowtarzalnymi nadrukami.
Do Twojego wyboru pozostawiamy aż kilkadziesiąt wyjątkowych wzorów.
Jeśli jednak marzy Ci się własny, unikalny projekt? To świetnie! Zrobimy go dla Ciebie.
Wszystkie nadruki wykonujemy technikami umożliwiającymi długotrwałe korzystanie z produktu.

A co ja mogę powiedzieć?
Osobiście jestem bardzo zadowolona z obu rzeczy.
Są solidnie wykonane, a przede wszystkim efektowne.
Lubię wyróżniać się z tłumu, a to na pewno nie są "zwykłe" rzeczy.
Ceny nie są wygórowane.
Sam kontakt ze sklepem był naprawdę świetny, służyli pomocą, przesyłka dotarła ekspresowo a dodatkowo była bardzo dobrze zabezpieczona, nie było mowy o uszkodzeniach.
Jestem naprawdę bardzo zadowolona i polecam zajrzeć na ich stronę, sama też już wyhaczyłam kilka nowych skarbów. ツ


Lubicie takie rzeczy?
A może macie coś u siebie ze strony Littlethings.pl?

Miłego dnia ! ツ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger