września 04, 2017

Matka wariatka - czyli, jak nie zgłupieć przy dzieciach?

Rok urlopu macierzyńskiego?
Każdy dzień jest taki sam.
Pranie, sprzątanie, prasowanie, gotowanie.
Znasz to?
Ja też.
Czasami jest bardzo ciężko, nie raz miałam ochotę zostawić wszystko i wyjechać daleko i zaznać chwili spokoju.

Jedynie na jakie towarzystwo możemy liczyć, to tego małego człowieka, który ciągnie Nas na nogawkę i ciągle coś od Nas chcę "Mamo, mamo, mamooo..."




Jak nie zgubić siebie w tym całym zamieszaniu?
  • ZAPLANUJ SOBIE DZIEŃ - dobra organizacja to klucz do sukcesu.
  • WYJDŹ NA SPACER - nie zaszywaj się w domu, wychodź jak najczęściej ze swojej "jaskini", niekiedy jedyne czego potrzebujemy to właśnie świeże powietrze.
  • DAJ SOBIE POMÓC - czy to w obowiązkach domowych, czy nawet w opiece nad dzieckiem.Będziesz miała wtedy kilka dodatkowych chwil dla siebie.
  • ZRÓB MAKIJAŻ - nie ma znaczenia, czy mam w planach wyjście z domu, czy siedzenie cały dzień pod kocem. Makijaż zawsze napędza mnie do działania. 
  • IDŹ NA RANDKĘ Z MĘŻEM - Odkąd Amelka się pojawiła, świat kręci się wookół niej. Czasem trzeba być "zdrowym" egoistą i pomyśleć o sobie, dlatego od czasu do czasu, wybieramy się na randkę, do kina lub zwyczajnie na spacer, obojętnie, ważne że mamy czas tylko dla siebie.
  • ZDRZEMNIJ SIĘ - zdarzy mi się wykorzystać drzemkę Amelki i samej się położyć. Zaledwie 20 minut, a wstaje zregenerowana i z naładowanymi akumulatorami.
  • NIE TŁUM EMOCJI - w całym zamieszaniu codziennych spraw, można oszaleć, dlatego nie wolno tłumić negatywnych emocji.

Łatwo jest się zgubić w codzienności.
Nie dajmy się zwariować, jesteśmy tylko ludźmi. ☺

A jak Wy sobie radzicie? :)

Buziaki. ;*

4 komentarze:

  1. Oj ja jeszcze nie jestem matką, ale myślę, że przyda się to kobietom, które mają dzieci :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będzie to dla wielu kobiet pomocny wpis. :)

      Usuń
  2. dokładnie- DAJ SOBIE POMÓC! super wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger