września 22, 2017

Jak przetrwać jesień?


Dziś pierwszy dzień jesieni.
Pogoda za oknem, często nie wpływa na Nas pozytywnie.
Co kojarzy Nam się z tą porą roku?
Deszcz, krótsze dni, spadające liście, koc i gorąca herbata.
Jak przetrwać tą depresyjną pogodę?
Jeżeli jesteście zainteresowani, zapraszam do dalszego czytania.
  • Zorganizuj sobie czas, na jesienne zimne wieczory - zrób to na co nie miałeś czasu przez wiosne i lato. Mogą to być robótki ręczne czy jesienne lub świąteczne już dekoracje.
  • Gorąca herbata - u mnie idealnie sprawdza się herbata z miodem w moim ulubionym termicznym kubku, są idealne w chłodne dni.
  • Grube, ciepłe swetry - jedna z niewielu rzeczy, za którą lubię jesień. Dzięki nim nawet brzydka pogoda za oknem mi nie straszna.
  • Spacery - mimo że deszcz i plucha na zewnątrz, spacery są bardzo dobrą rozrywką, wystarczy odpowiedni strój. Wykorzystuje ten czas, aby przemyśleć wszystkie myśli, które zaśmiecają moją głowę.
  • Gorąca kąpiel - nic tak nie rozgrzeje po spacerze jak właśnie gorąca kąpiel.
  • Nad rób filmowe zaległości - gorąca herbata, ciepły koc i wieczór spędzony przed telewizorem oglądając film, to moje postanowienie na najbliższy czas. 

Mam nadzieję że moje pomysły przypadną Wam do gustu. 
A jakie są Wasze sposoby, aby nie dać się jesieni?

Pięknego Dnia! =)

15 komentarzy:

  1. Nie lubię jesieni… wolę jak jest ciepło. Dlatego zdecydowanie wolę grube swetry i ciepłe kąpiele:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za jesienią, ale mimo tego trzeba ją jakoś przetrwać. :)

      Usuń
  2. Mój sposób na jesień? Gorąca herbatka z cytrynką oraz sokiem malinowym, ewentualnie gorąca czekolada - do tego jakieś anime, drama lub dobra muzyka oraz ciepły koc i tak mogłabym codziennie. Jesień to kolejna pora roku i wbrew pozorom jest piękna i ma dużo swoich plusów. To czas takiej nostalgii, czas przemyśleń - czas wyciszenia. Bardzo sobie ją cenię i zawsze na nią z niecierpliwością czekam.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Kinga z black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ledwo jesień się zaczęła, a ja już poległam! Leżę i umieram na angine! :( Moim sposobem jest znalezienie serialu, który nas ciekawi i oglądanie wieczorem pod kocykien z kubkiem gorącej herbaty! Uwielbiam, albo czytanie książek, też super. Słuchanie muzyki, taniec, granie rodzinne w planszówki i wiele innych zajęć. Osobiście robię co tylko mogę, aby nie tracić czasu na nudy. 😄😄
    Zapraszam do siebie
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka też przywitała jesień z wirusami. :/ niestety takie uroki tej pory roku.

      Usuń
  4. Sam lubię filmy oglądać i chyba wychodzi na to że już coś z twojej listy wypełniłem. Gdyby nie spacer który lubię to chyba większości ludzi bez niego zapadła w depreche.

    Super post, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zgadzam się. Również bardzo lubię spacery. :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mi jesień zawsze kojarzy się z seriali w kocyku i przy ciepłej herbatce :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata o tak, koniecznie oprócz miodu własny sok z malin :)
    Nie znoszę jesieni, zdecydowanie powinno jej nie być.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień również nie jest moją ulubioną porą roku, ale trzeba się jakoś ratować. Również uwielbiamy sok z malin - moja babcia robi najlepszy. :)

      Usuń
  7. W chłodne deszczowo - zimowe dni jeszcze bardziej lubię pić ciepłe herbatki :) Zapraszam do siebie https://mojmalykawaleknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jesieni. Gdyby była złota, jasna, to oczywiście, nie miałabym nic przeciwko. Ale teraz jesień się zaczęła i ciągle jest szaro, ponuro, deszczowo. Można łatwo w chandrę wpaść od braku słońca. :( A z jesiennych czynności, to w tym roku najbardziej lubię mój powrót do domu z uczelni, robię sobie kakao, puszczam muzykę, leżę pod kocem i czytam/uczę się :) Choć i tak mogłoby być jaśniej na zewnątrz.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie. :/ Tegoroczna jesień jest szaro bura i ponura, miejmy nadzieję że to się jeszcze zmieni. ;)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger