sierpnia 31, 2017

Mleczko do ciała - Nivea

Witajcie kochani!
Ostatnio mówiłam Wam o odżywcze do włosów od nivea, dziś przychodzę z produktem do pielęgnacji ciała.
O tym że uwielbiam produkty od nivea, chyba nikogo nie muszę przekonywać, towarzyszy mi w mojej pielęgnacji chyba od zawsze, jednak ten produkt jest dla mnie nowością. 
Wpadłam na niego, kiedyś podczas moich zakupów w rossmannie, miałam szczęście bo był w promocji. ☺


Co mówi producent:
Czy chcesz zapewnić intensywną pielęgnację swojej suchej skórze?
Wypróbuj odżywcze mleczko do ciała NIVEA, aby zaspokoić specjalne potrzeby suchej skóry. Bogata, kremowa formuła intensywnie odżywia i odczuwalnie redukuje szorstkość suchej skóry. Formuła z olejkiem migdałowym wygładza skórę.
Jak uzyskać najlepszy efekt pielęgnacyjny?
Stosuj odżywcze mleczko do ciała NIVEA do codziennej pielęgnacji całego ciała. Powtarzaj aplikację w miejscach szczególnie przesuszonych.

Moja opinia:
Ma delikatny, przyjemny zapach.
Ma bardzo przyjemną, chodź lejącą konsystencje, ale za to bardzo łatwo rozprowadza się po skórze.
Nawilża i odżywia, eliminując uczucie szorstkiej skóry.
Wystarczy odrobina produktu, przez co jest bardzo wydajny.
Produkt szybko się wchłania, a co dla mnie najważniejsze, nie pozostawia lepkiej warstwy na ciele.
Jest to podstawa w pielęgnacji mojej suchej i wrażliwej skóry.

Produkt warty swojej ceny. 
Cena to ok. 20 zł za 400ml.


Używałyście?
Jeżeli nie, a szukacie fajnego mleczka lub balsamu do ciała to polecam. :)
Będziecie zachwycone. 

Buziaki !

5 komentarzy:

  1. O, może się skuszę. Ja również lubię tę firmę, nie wiem czy mnie kiedykolwiek zawiodła. Mają takie proste produkty, a wiadomo - proste to najlepsze dla naszej skóry. Ja mam tę wersję pod prysznic i jestem zadowolona. :)

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je i bardzo się z nim polubiłam, chętnie kupię kolejne opakowanie jak mi się skończy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to mleczko do ciała, doskonale nawilża.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger