sierpnia 01, 2017

Miesiąc na zdjęciach - Lipiec

Witajcie kochani.
Za Nami kolejny zwariowany miesiąc.
Dużo się działo.
50 rocznica ślubu dziadków i kilka mniejszych wydarzeń. :)
Parę paczek, troszkę ulubieńców. =)
Pogoda bawiła się z Nami w ciuciu-babkę, ale się nie daliśmy. :)


Wykorzystaliśmy ten miesiąc w 100%, mam nadzieję że sierpień będzie równie udany. :)


Trochę Mamy / Śmieszek / Pyszny tort / Kubek twistshake - nagroda


Torby upolowane w biedronce / Najlepszy balsam / Grill / Wiśnie z naszego ogródka


Ulubiona przekąska / Magnesy od fotobum.pl / Piękne, górskie widoki / Cudowne połączenie białej czekolady i malin


Paczka z kosmetykami od NOVACLEAR ATOPIS / Łapiemy słońce /  Stokrotka rosła polna... / Cudowna niedziela


Zwiedzamy świat / Mamuśka ;D / Słodkie lenistwo / Niedziela z Myszką ❤


Chwila odpoczynku / Niedziela w zoo / Selfie na ogródku / Mój cudak ❤

A jak Wam zleciał lipiec?
Mam nadzieję że był równie udany co Nasz. :)
Buziaki ;*

4 komentarze:

  1. No niestety pogoda była w kratkę, u mnie większość dni padało. Miejmy nadzieje, że sierpień nadrobi słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hity niebiańskie pycha :D U mnie podobnie, bardzo intensywnie i czasu mi brakuje chyba muszę zacząć planować go jeszcze bardziej niż dotychczas. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że miesiąc był intensywny, ale dobrze wykorzystany :) anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny miesiąc, dużo optymizmu od Ciebie bije :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger